Architektur Einer Familie Die Boehms (מתוך הסרט אהבה יצוקה)

פסטיבל אונליין: דוקוסטרים מציג סרטי אדריכלות לערבי הקיץ הנעימים

תכינו את הפופקורן ותחברו את המחשב לטלוויזיה, דוקוסטרים 2 יוצא לדרך ויש בו כמה סרטים שירגשו, יסעירו ויישארו אתכם לנצח

במקום פסטיבל דוקאביב שנדחה לספטמבר, קיבלנו את הדוקוסטרים, אירוע אונליין אוצרותי שמביא למסך שלכם בבית את מיטב סרטי הדוקו. הסבב הראשון התקיים במאי וצפו בסרטים במשך עשרה ימים למעלה מ15,000 איש מה שהביא את המארגנים לצאת לסבב שני.

 

החל מ18 ליוני ועד לסוף חודש יולי יהיו זמינים לצפייה באתר דוקאביב כעשרים סרטים חדשים בהם ניתן יהיה לצפות בכל שעות היום, בתשלום סמלי (10 ₪ לסרט יחיד, 80 ₪ לצפייה חופשית). מעבר לצפייה בסרטים, יתקיימו גם שיחות וובינר שונות עם חלק מהיוצרים המציגים באירוע האונליין.

המזחים הצפים של כריסטו, (צילום Kotva Films)

בין הסרטים שיוצגו, תתקיים גם בכורה עולמית לסרטם של אליאב לילטי ואריק ברנשטיין 'מאיר אריאל – שיר כאב' על חייו ואישיותו של מאיר אריאל. 'המזחים הצפים של כריסטו' שהוקרן בפסטיבל דוקאביב האחרון ועוסק באמן הסביבתי כריסטו, יוצג שוב כמחווה לאמן שנפטר ממש בשבוע האחרון ויצירתו של ראול פק 'אני לא הכושי שלכם' העוסק בהיסטוריית הגזענות נגד שחורים בארצות הברית מבעד לעיניו הביקורתיות והחריפות של הסופר ג'יימס בולדווין.

מתוך אני לא הכושי שלכם, (צילום Dan Budnik)

מספר סרטי ארכיטקטורה וביניהם 'אהבה יצוקה' – על שושלת האדריכלים הגרמנים בהום, 'מנדלסון – חזיונות בלתי פוסקים' על חייו המסעירים של האדריכל אריך מנדלסון בבימויו של דוקי דרור, 'אושר אינסופי' על בניין ה-8 המפורסם בקופנהגן ועל האנשים המאכלסים אותו, בבימוים של הזוג אילה בקה ולואיז למואן ו'באוהאוס – מה שנשאר' תוכנית סרטים קצרים המורכבת מהסרטים: כסאות רפאים של מיה קלר, אנחנו, תושבי שכונת סימנס של אופיר פלדמן, הקמפוס היפה ביותר באפריקה בבימויו של האדריכל צבי אפרת.

הקמפוס היפה ביותר באפריקה (צילום קרן קינברג)

האירוע מתקיים בשיתוף yes דוקו ו-HOT8

יש לכם מחשבה? רעיון? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...