כאוס, מרתון צילום, PHOTO IS:RAEL

אתם קוראים לעצמכם צלמים? בואו תוכיחו את זה

במרתון הזה לא תצטרכו לרוץ לשום מקום, רק למצוא את המקום בו הכל קורה ולהקליק על המצלמה שלכם. מרתון הצילום הבינלאומי הראשון יוצא לדרך

כבר עשרות שנים מרתוני צילום מתקיימים בהצלחה ברחבי העולם, בדרך כלל במתכונת מקומית עירונית. מגבלות התקופה האחרונה סיפקו עבור PHOTO IS:RAEL השראה למרתון צילום בינלאומי בפורמט דיגיטלי ופתוח למשתתפים מכל העולם.

 

מרתון הצילום הבינלאומי הראשון יתקיים בשבוע הבא החל מיום שלישי 16.2 בשעה 17:00 (שעון ישראל) ויימשך 24 שעות. במהלכו, יישלחו למשתתפים 6 אתגרי צילום סודיים שיש לבצע על פי קצב התקדמות אישי. את כל המשימות יש להגיש בזמן אותן 24 שעות המרתון.

מרתון הצילום, PHOTO IS:RAEL
תתכוננו לכאוס, מרתון הצילום הבינלאומי הראשון בישראל, יחצ

האתגרים לא יתמקדו בחלל פיזי של עיר, אלא בנושא רלוונטי לימים אלה – 'כאוס'. מי מוזמן? צלמים, מעצבים, אמנים ויוצרים מתחומים שונים, לקחת חלק בחוויה יצירתית בת 24 שעות, במהלכה יחקרו זוויות שונות של המונח 'כאוס'.

 

ועדה של מומחים בתחום הצילום והחדשנות תבחן את ההצעות ותבחר את 20 האמנים הזוכים, אשר יזכו להציג את עבודותיהם בתערוכה נודדת. התערוכה תושק בפסטיבל צילום הרחוב בלונדון באוגוסט 2021, תמשיך לפסטיבל הצילום בארקו בבוגוטה, קולומביה ותסתיים בפסטיבל הצילום הבינלאומי ה-9 בתל אביב.

מרתון הצילום
האתגרים שמחכים לכם ~>

הזוכים ב-3 המקומות הראשונים יזכו בפרסים נוספים שיאפשרו הזדמנויות להתפתחות מקצועית – בשיתוף סוכנות הצילום הבינלאומית מגנום, חברת CANON ,המגזין האמריקאי Daylight וחברת FIVERR הישראלית שהצטרפה גם היא למיזם החדש ותומכת בפיתוח כישורים מקצועיים בעולם של שינויים וחוסר וודאות.

 

ההרשמה פתוחה עד 15.2.2021 בשעה 23:59, הזוכים יוכרזו בתאריך 6.4.2021

מרתון צילום ישראלי

אולי יעניין אותך גם...