מתוך ריקוד של morgan jenkins לפני כתובת גרפיטי בלוס אנג'לס (צילום מתוך וידאו)

אמני הגרפיטי בעולם נלחמים בקורונה: מסכות, נייר טואלט ואהבה בצבע

בין אמנות מחאה לביקורת פוליטית, ציורי קיר יפהפיים ומחשבות אמן, אמנות הגרפיטי סובבת אותנו תמיד מכל הכיוונים ויודעת לגעת לנו בנקודות הרגישות. עכשיו, יותר מתמיד

אמן הרחוב Corie Mattie משתמש בצבע הצהוב לאורכה ולרוחבה של לוס אנג'לס, ארה"ב וצובע אותה עם סיסמאות הקוראות לקוראים פשוט ללכת הביתה ולחכות שהסערה תעבור. "אם אתם קוראים את זה, לכו הביתה", "בטלו תוכניות, לא אנושיות", "תסגרו את דלתותיכם, את הנפש", אפשר להקשיב לו גם ממרחק כזה.

אם במקרה אתם בקופנהגן, תיזהרו מהאפצ'י הזה, הוא שייך ל Andreas Welinoo והוא מלא בקורונה

וגם מהקורונה הזה כדאי להיזהר, לא רק עכשיו באופן כללי

סרנדות מתחת לחלון של David Zinn

בסאו פאולו, ברזיל Henrique EDMX Montanari אומר לא להיכנס לפאניקה בצורה לא הכי משכנעת

ואיך אפשר בלי קצת אהבה, האמן Pøbel צייר את הנאהבים האלה באמצע חודש מרץ ב Bryne, נורווגיה במטרה להשאיר את הצופים עם אנרגיות חיוביות ולהפיץ שמחה ואהבה בימים בודדים אלה.

אבל הוא לא היחיד שחושש מנהרות הבדידות שתפסו אותנו לא מוכנים, גם Tvboy מברצלונה דאג לאחד בין זוגות עם מסכות על הפנים ואלכוג'ל ביד, לכל אחד, אחד משלו כמובן.

נראה כי Tvboy מתקשה להישאר סגור בבית ומספק לרחובות העיר הספרדית אמנות רחוב רבה גם בימים בהם הוא אמור לשהות בביתו כמו שאר האנשים בעולם ובספרד בפרט.

בגלזגו, סקוטלנד the.rebel.bear קושר לנו את הקורונה לרגל כמו משקל מאוד כבד שהולך להיגרר אחרינו עוד הרבה זמן

לא רק צהוב רואים ברחובות לוס אנג'לס, Mr Brainwash ממליץ להישאר בבית, פשוט כי החיים יפים וחבל עליהם. היצירה הזו ספגה ביקורת רבה כי נצבעה על גבי יצירת רחוב אחרת לזכר קובי וג'יאנה בריאנט שנהרגו בתאונת מסוק בסוף ינואר האחרון. מעריציו מיהרו להסביר ברשתות כי היצירה של אגדת הכדורסל וביתו נעשתה בנייר ודבק ומראש נועדה להיות זמנית.

אחד הסמלים שייזכרו מהתקופה הזו הוא הנייר טואלט. איך כולנו הסתערנו על החנויות מחשש שייגמר ונכנסנו להיסטריה כשהוא באמת נגמר (רק בחנויות לא במחסנים). האמן Teachr1 רצה להזכיר לנו שיש למוצר הצריכה הבסיסי הזה גם שוק שחור.

והוא לא היחיד שמצא דרך לצחוק על עצמנו. גם HIJACK מצא לנכון לארוז גלילי נייר בתיק הגב של מושאי אמנותו ולרסס את מי שיתקרב בקצת קורונה

עוד בברזיל, Eduardo Kobra מראה לנו שכולנו באותה סירה, כמו תמיד אבל עכשיו זה ממש מורגש

ויש גם אחד מקומי ברחובות נווה צדק בתל אביב, אם אתם יודעים למי הוא שייך נשמח לדעת גם!

ועוד קצת אהבה לקראת סיום מ Pony Wave שמבטיחה שהיא בבידוד ולא מסתובבת בחוץ בוניס ביצ' בלוס אנג'לס

ולסיום, תמצאו לכם רגע, תעשו קצת מדיטציה, לשאוף אוויר פנימה ולהוציא לאט לאט, Tyler Street Art מהודו אומרת שתישארו רגועים, פשוט עם מסכה.

יש לכם מחשבה? רעיון? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...