אמנות דיגיטלית, אמנית דיגטלית
עבודתה הדיגיטלית של @aitana_basquiat

אירוע אמנות דיגיטלית משתלט על חזית בית הקפה הפריזאי

20 אמנים יציגו על חזית בית הקפה בזמן שבתוכו יתקיימו הרצאות, מפגשים, מסיבות והקרנות של סרטים. ככה זה כשסוכנות קריאייטיב פריזאית-ניו יורקית משתלטת עליכם

ממש היום ולמשך שלושה שבועות, סוכנות הקריאייטיב Braw Haus שיושבת במקביל בניו יורק ובפריז משתלטת על בית הקפה / מסעדה EP7 שנמצא בשכונת Rive Gauche בלב פריז, בכדי להציג אמני דיגיטל מכל העולם.

 

אנשי Braw Haus ו-Ep7 נפגשים לכבוד החזרה ל(כמעט) חיים נורמליים ומציגים יחד שלושה שבועות של אירועי אמנות הדוניסטיים בהם הם מזמינים את הקהל לגלות מחדש את תענוגות החיים שננטשו. תהיה שם תערוכת אמנות דיגיטלית שתוצג במסכים על חזית בניין בית הקפה, הרצאות של אמנים, הקרנת סרטים קצרים, סטים של מוזיקה ומקעקעים.

האירוע כולו עוצב על ידי הצוות של סוכנות הקריאייטיב במחשבה על חדשנות וטכניקות ייחודיות שמאפיינות את עולם האמנות הדיגיטלי. בין האמנים שמשתתפים תוכלו לראות את עבודותיהם של Dirk Koy , Barney McCann  וגם של Gavin Shapiro. בהרצאות תוכלו לשמוע בין היתר אתDanaé Gosset  ואת  Inès Alpha שידברו על השימושים השונים של המדיום הדיי חדשני שנקרא אמנות דיגיטלית.

סוכנות הקריאייטיב Brau haus מפורסמת בזכות השימוש שהיא עושה במדיה הדיגיטלית. בשילוב יצירתיות ואמנות לכדי הנפשות תל ממדיות, ניסויים שונים ביצירת וידאו ואמנות דיגיטלית מסוגים שונים, פיצוח קונספטים לאירועים וייעוץ לחברות המחפשות להיות מקוריות. לצד כל אלה, הם מוצאים גם זמן להעלות מודעות בעזרת סרטונים בנושאים שונים כמו זכויות אדם, ההתחממות הגלובלית, שיוויון מגדרי וחיים מקיימים. "החזון הזה מאפשר לנו קליינטורה בינלאומית שכוללת חברות כמו נייקי, לואי ויטון, ווג ויוניקלו." הם מסבירים.

השותפים שלהם לפרויקט, בית הקפה / מסעדה Ep7 הם הרבה יותר מסתם חלל לשתות בו קפה. הם מיצבו את עצמם כמקום עם יכולת דיגיטלית מרשימה והפכו עצמם לבמה יוצאת דופן עבור אמנים ויוצרים דיגיטליים. בחזית הבניין בו הם שוכנים, הם הציבו 12 מסכים שמשדרים עבודות אמנות מסוגים שונים ומעניקים להם מראה עתידני שגם חושב בצורה כזו ומארח בו סדנאות, DJ's ותערוכות, מעבר לשני חללי הסעדה שנמצאים במקום.

אמנות נמצאת ברחוב כבר שנים רבות, בכל מיני גדלים וצורות. מסכי ענק ושלטי חוצות נמצאים איתנו כבר עשרות שנים וגם בהם אין כל חדש. הפיכת חזית של בניין למוזיאון רחוב עבור אמנות דיגיטלית היא דווקא חשיבה מחוץ לקופסה, רעיונאות מקסימה ויצירתיות מרהיבה. מסוג הדברים שמרגיש שנוכל להנות מהם רק בפריז או בניו יורק או בלונדון, ואולי לא?

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...