(באדיבות Dior Beauty)

איך מריח בושם בעולם הדיגיטלי?

אנדרס רזינגר ובית האופנה דיור בשיתוף פעולה חדש ופרחוני

את אנדרס רזינגר כבר לא צריך להציג ובכל זאת, למי שפספס, מדובר באחד מאמני הדיגיטל המובילים בעולם כיום, שמגדיר מחדש את המרחב הפורה שבין אמנות דיגיטלית ופיזית. את חתימתו ניתן לזהות מייד עם אסתטיקה חלומית מהפנטת, צורות אורגניות, השראה טבעית, עדינות וכמובן, הגוון הוורוד ששוטף את היצירות השונות. הוא עבד עם מותגים נחשבים כמו פורשה ו-Moooi ועכשיו, הוא יוצא בשיתוף פעולה מסקרן עם בית האופנה היוקרתי דיור. רזינגר יצר עבורם סדרה חדשה של אמנות דיגיטלית והיה אמון על הניהול האמנותי של הפלטפורמה הווירטואלית החדשה Gris Dior.

ארומות וניחוחות בעולם ווירטואלי (באדיבות Dior Beauty)
(באדיבות Dior Beauty)

היצירות נעשו בהשראת הניחוח הרב גוני La Collection Privée והחוויה העוטפת והמכשפת שהוא מביא איתו. את הפלטפורמה הדיגיטלית, עיצב כגן עדן שמעביר את המורשת הנצחית של דיור והתשוקה של המעצב כריסטיאן דיור לגנים ופרחים. ביצירות החדשות רזינגר לוקח השראה מהניחוחות ומכניס אותנו אל עולם קסום ופורח. בהשראת תהליכי האבקה, כל עבודה מגלמת רובד אחר של תווי הבושם באמצעות טקסטורות, צבעים וצורות הוא מזמין את הצופה לחקור ולדמיין את הארומות השונות שלו.

אנדרס רזינגר לדיור (באדיבות Dior Beauty)
בהשראת תהליכי האבקה (באדיבות Dior Beauty)

"איך אתה מפרש את ההווה והעתיד של עולם כמו דיור? איך אתה מפרש את הזמן, לעולם שהוא כל כך נצחי ואל זמני? פרחים היו ויהיו לנצח חלק מהדמיון הקולקטיבי שלנו, המלווה והופך את חיי היום-יום שלנו לחינניים יותר רק מפשוט להיות שם. מיזגתי את ההבנה שלי לגבי הבשמים של דיור עם החיבה שלי לפרחים לידי חוויה שיכולה לתאר ערכים שאני רואה בשניהם; חסד, תנועה ושפע" מציין רזינגר. "ניחוח Gris Dior היה מכריע שכן הוא שופך אור על רוח אחרת של בית דיור; הזמנה חזקה לאמץ את היופי של הניואנסים, של משהו שיש וצריך להישאר לא מוגדר, אמירה נועזת המעודדת נזילות, עמימות והסתגלות בתהליך מתמיד של גילוי. גישה שמתחברת לגישה היצירתית שלי. זו הסיבה שאני שמח לקחת חלק במסע הזה עם דיור, עם יצירה שנכנסת למרחב ה-web3 ותורמת לפיתוחו עם מיומנויות ונקודות מבט ייחודיות. השתתפות שחקנים כמו הדיור היא המפתח לפתיחת אפשרויות חדשות עבור חדשנות, יצירתיות ויצירת ערך, המניעים את מרחב ה-web3 למיצוי הפוטנציאל שלו. הנוכחות של דיור מייצגת צעד קריטי קדימה; אני גאה לשתף פעולה עם איתם ונרגש לראות את העתיד של עיצוב התעשייה הזו".

 

 

עולם חלומי (באדיבות Dior Beauty)
באדיבות Dior Beauty, צילום: Sara García Azor

רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם

אולי יעניין אותך גם...