ארזתם לבד? צילום: Unsplash

תארזו לי בבקשה: 10 המזוודות שתרצו לראות לפני שהשמיים נפתחים

כבר הספקתם להתגעגע למשפט 'ארזתם לבד?' מקווים שלא ליותר מידי זמן! עד שיפתחו השמיים, הכנו לכם קצת אסקפיזם בצורת מצעד עשר המזוודות השוות לשנת 2021

מכירים את הרגע הזה שבו אתם יוצאים מהמטוס אל השדה לאחר הנחיתה, אוספים את כל החבילות שקניתם בדיוטי פרי והולכים להמתין למזוודות ליד המסוע? ואז מתחיל המצוד המוזר אחר המזוודה שאתם בטוחים שהיא שלכם, ובסוף היא רק אחת שדומה לה. וזה קורה שוב ושוב ושוב עד שאתם מגיעים למסקנה שבטיסה הבאה אתם כבר תבואו עם מזוודה צבעונית, מעוצבת או סתם פשוט אחת ממש יפה?

אנחנו בטוחים שאתם מכירים את הסיטואציה, בטח שלא מתגעגעים אליה, אבל לטיול בעולם כנראה שכן. אז הנה הן, עשר המזוודות שאתם צריכים לראות לפני שיפתחו השמיים מחדש ותטוסו מכאן ברגע הראשון שיזדמן לכם.

 

1. RIMOWA

את הקולקציה הזאת אי אפשר באמת לפספס. קולקציית הניאון של Rimowa שיצאה במהדורה מוגבלת, מכילה אמנם רק שני צבעים, אבל לא צריך יותר, כי אלו הם בדיוק הצבעים שתרצו להמריא איתם גבוה. צהוב ליים וורוד בוהק המלווים בשלושה סטיקרים רפלקטיבים להדבקה שאף אחד לא יוכל או ירצה לפספס.

2. ROLLINK

למזוודות של הסטארט-אפ הישראלי ROLLINK אפשר לתת הרבה תארים: הכי דקות, הכי חכמות ואפילו גם לגמרי יפות. אחרי המזוודה המפורסמת שלהם המכילה 40 ליטרים של כבודה ומצטמצמת ל- 5 סנטימטרים בלבד, הם ייצרו עוד מזוודות חכמות שביניהן NEO – המזוודה שנותנת התראה כשהיא מגיעה לטווח של הטלפון הנייד שלכם, שוקלת את עצמה ומתופעלת כולה דרך הסמארטפון.

 

3. SUPREME

מותג אופנת הרחוב שכבר מזמן ביסס את מעמדו גם בעולמות היוקרה, עיצב מזוודה שמלווה אותו כבר שנים, ובצדק. היא אחת המזוודות שהכי כיף לתייג באינסטגרם, היא אדומה ודומיננטית, חזקה ואיכותית, מגניבה ואפשר לזהות את הלוגו והסטייל שלה ממרחקים.

4. RHITA

צוות מעצבים יפנים צעירים – Jhen Jia Yang, Yun Cheng, and Chun Yu Pan, עיצבו מזוודה אקולוגית חדשנית בעקבות אהבתם לנסיעות. הם הבינו שבכל שנה נזרקות מאות אלפי מזוודות בגלל מכה בגוף המזוודה, גלגל תקול, ידיות פגומות ועוד תקלות שמאוד קשה, ואולי אפילו לא "שווה" לתקן. בעקבות זאת, הם לקחו את המזוודה המסורתית ועשו לה דה קונסטרוקציה; הם פירקו את כל חלקי המזוודה והרכיבו אותם מחדש למזוודה שניתן למחזר בקלות את כל חלקיה בנפרד.

5. BRIC'S

המותג האיטלקי המוכר בעיקר בזכות עבודת העור המשובחת שלו, מעצב בחומרים איכותיים מזוודות אלגנטיות שמשאירות את חותמן בכל פעם מחדש. המזוודה שמציצה פה בתמונה היא חלק מקולקציית Bellagio, והיא מגיעה בתשעה גדלים ובארבעה צבעים עמוקים ויפים שיעטפו את הציוד והבגדים שלכם בצורה הראויה להם.

6. MONOS

אם אתם מעריכים מינימליזם, פשטות וחיבור לטבע זה המותג בשבילכם. ב- MONOS מאמינים שמזוודה לא צריכה להיות נוצצת אלא קלאסית וניצחית ובהתאם לכך עיצובן נקי, אסתטי ומאופק. לצד העיצוב היפהפה הן גם מאובזרות בגלגלי Silent Run שקטים, במעטפת פוליאסטר פנימית עמידה במים ונעימה למגע ובידית אלומיניום שנפתחת בצורה נוחה מהרגיל. 

7. FLOYD

המזוודות המעוצבות של FLOYD אהובות עלינו במיוחד. הן עוצבו לראשונה בארה"ב בשנות ה-90 אך שאבו השראה מתרבות הגולשים והסקייטרים של שנות ה-70. היום, אחרי יותר מ-20 שנות ניסיון הם שומרים על הסגנון הנוצץ שנוטף סטייל ייחודי. איך תזהו אותן? פשוט תסתכלו על הגלגלים.

8. STEAMLINE

כבר מעל ל- 15 שנה ששרה בנקס, מייסדת המותג STEAMLINE יוצרת מזוודות בעיצוב וינטג'י. היא התחילה עם ארבעה עיצובים אלגנטיים והיום היא כבר שם דבר בעולם. עם ידית טלסקופית, בד פשתן בצבעים נעימים, גלגלים שקטים ורצועות מעוצבות, מזוודת הג'ינס הזאת גנבה את הפוקוס שלנו. 

9. NORTVI 

צבעי ניוד רכים ונעימים, בדים איכותיים וידידותיות לסביבה הם מרכיבי מפתח בעיצוב מותג המזוודות ההולנדי. הפרספקטיבה של בעלי המותג היא להסתכל על כל לקוח כאינדיבידואל שיוצר חוויות וזכרונות עם המוצרים שלהם. הם מרגישים אחראיים ורוצים ליצור אימפקט חיובי באמצעות כל מוצר ומביאים את זה לידי ביטוי בעבודה שלהם.

10. G-RO

ואיך אפשר בלי המזוודה האייקונית G-RO שפותחה על ידי נטע דור שגלי, הישראלי שעיצב מוצר שמתאים בדיוק לצרכיו של הנוסע העסקי. המזוודה ארגונומית וחכמה ותאפשר לכם להטעין את הסמארטפון עד 10 טעינות, לנוע איתה בקלות ממקום למקום באמצעות הידית הארוכה המציעה להניח עליה תיק נוסף ולסחוב אותה בכל משטח בזכות הגלגל הענק והעמיד שלה.

אולי יעניין אותך גם...