תערוכת light & building (צילום נעם בן צבי)

יש למה לצפות: תערוכת Light+Building בפרנקפורט, גרמניה

נסענו לעשרים וארבע שעות בתערוכת התאורה Light+Building. ריכזנו לכם את כל הראיונות החשובים, הטרנדים הלוהטים והחידושים החמים במקום אחד.

שתיים מחברות מערכת LEGIT הוזמנו בשבוע שעבר לתערוכת התאורה הגדולה והחשובה בעולם. תערוכת Light+Building הנערכת מדי שנתיים, בפרנקפורט שבגרמניה. בתערוכה, הציגו השנה אלפיים ושבע מאות חברות מחמישים וחמש מדינות מסביב לגלובוס. בעשרים וחמישה אולמות תצוגה, המתפרסים על מאתיים ושישים אלף מטר רבוע, הציגו החברות את מוצריהן. החל מתאורה, על כל תחומיה, הנדסת חשמל ואוטומציה ביתית. תערוכת Light+Building מביאה עימה את החידושים החשובים בענף, פטנטים, פיתוחים וגם, את הקלאסיקות הנצחיות.

תערוכת Light+Building
תערוכת Light+Building (נעם בן צבי)

התערוכה נחלקת בין החברות הטכניות לחברות הדקורטיביות. בחברות הדקורטיביות, נדמה שאין בשורה של ממש והתחרות היא על שילוב של טכנולוגיה. נדמה כי המגמה המינימליסטית, יחד עם התחזקות הטכנולוגיה של ה-LED מייצרת תחרות על האופן הטוב ביותר לשילוב בין עיצוב מינימליסטי לפונקציונאליות. לצד המגמה המינימליסטית, ניתן לראות חזרה לתחומים מסורתיים כמו עיצוב בניפוח זכוכית, שילוב של מתכות והמון המון כדורי זכוכית לבנים.

בתחום התאורה הטכנית, החברות הגדולות בעולם מציגות מגמה שונה של מעבר לתאורה אדריכלית, הפיכת הגופים הטכניים לדקורטיביים יותר, ותחרות ביניהן על עיצוב המוצרים לצד שילוב ערך מוסף לגופי התאורה של מולטי-פונקציונליות ומעבר מתאורת LOWTECH להייטק. הדאגה מהשוק המתפתח ועליית האיכות של גופי התאורה הסינים, גורמת לחברות התאורה המובילות לחפש דרכים נוספות לבדל את עצמן.

תערוכת Light+Building
תערוכת Light+Building (נעם בן צבי)
TAL
TAL (נעם בן צבי)

תערוכת Light + Building נחשבת אמנם לתערוכה מקצועית, אך אווירת החגיגה והמיצגים המעוצבים מנגישים אותה לכל חובב אדריכלות ועיצוב ופותחים אותה לקהל הרחב.

LINEA
LINEA (נעם בן צבי)

חברות המערכת היו אורחות של חברת התאורה – יאיר דורם.

אולי יעניין אותך גם...