קלילבאוהאוס, חלונות באוהאוס
באוהאוס 5600, עיצוב מורן נווה, צילום עודד סמדר

שמעתם כבר הכל על טרנד הכנסת הטבע הביתה? כך תעשו את זה נכון

להכניס את הטבע הביתה לא בהכרח אומר שצריך להתחיל למלא את הבית בצמחים, יש גם דרכים אחרות עם לא מעט יתרונות

טרנדים באים והולכים ומגמות מלוות אותנו בכל רגע נתון. הם תמיד מושפעים ממה שקורה בעולם, ממה שקרה לפני שנה וממה שהעתיד צופן לנו. אחת המגמות שהחלו להתהוות בשנים האחרונות ותפסה תאוצה בשנה האחרונה עם המשבר העולמי היא מגמת הכנסת הטבע הביתה.

 

רבים מאיתנו היו ספונים שבועות ארוכים בביתם וחוו לראשונה סיטואציה בה הם מנועים מלצאת אל האוויר הפתוח ולהנות ממנו. הצמחים הירוקים, השמיים הכחולים, הריחות ובעצם כל מה שקורה בחוץ נלקח מאיתנו, מה שחיזק מאוד את המגמה המדוברת על הבאת הטבע הביתה, בדרכים שונות.

יש את אלה שנסחפו עם הצמחים בבית (צילום unsplash)

כדי להוריד את החומות בין מה שקורה מחוץ לבית למה שקורה בתוכו, ולתת לטבע להיכנס בצורה טבעית ואורגנית מבלי לפתוח את הדלת ולאפשר לעוד הרבה דברים אחרים להיכנס איתו, צריך לדעת לעשות את זה נכון. אחת הדרכים היא כמובן למלא את הבית בצמחים, מכל מיני סוגים, צמחי נוי, צמחי תבלין, צמחים שצריך לטפח וכאלה שאפשר לעזוב במנוחה.

 

בעוד גינון וטיפול בצמחים יכול לעשות פלאים לנפש, בעולם מדברים גם על הצורך להנות מהמרחבים שבחוץ בעודנו בבית. הדרך הכי טובה לעשות את זה היא בעזרת החלונות המתאימים. גדולים, פתוחים, ושמאפשרים כניסת אור ואוויר טבעי, בלי הרבה חלקים שיסתירו לנו את מה שקורה בחוץ, שאנחנו כל כך רוצים שייכנס פנימה.

חלונות באוהאוס, אור טבעי, קליל
באוהאוס 5600, אדריכלות לנגר שקורי אדריכלים, צילום שרון צרפתי

אלה הם חלונות החלומות שלכם

אם אתם חושבים על להחליף את החלונות הישנים שלכם, משפצים את הבית בעקבות המשבר או פשוט בעיצומה של בניית בית חלומותיכם, חשוב לעצור ולחשוב, דרך אילו חלונות הייתם רוצים להשקיף אל החוץ. איך הייתם רוצים לחוות את החוץ – מבפנים.

 

אחת האופציות הפופולריות בארץ היא סדרת הבאוהאוס של חברת קליל. סדרת חלונות ודלתות שפותחה על ידי החברה בהשראת סגנון הבאוהאוס האהוב כל כך על אנשי המקצוע ומיטבי הלכת בתחום העיצוב והאדריכלות. הסדרה, מציעה חלונות במראה מינימליסטי, עם קווים צרים וחלוקות התואמות את הסגנון.

קליל, באוהאוס, חלונות חדשים
קליל באוהאוס 1600, יחצ קליל

השבוע, הסדרה הזו משתדרגת ומצטרף אליה דגם חדש ובלעדי. חלונות הזזה עם אופציות חדשות לחלוקה חלונית (שזה כמו חלוקה חלומית רק בחלון) או בלי, מה שיעניק לכם מראה נקי לחלוטין, שיהפכו לבמה המושלמת למה שקורה בחוץ. הסדרה החדשה עשויה פרופילים דקים, בידוד טרמי ואקוסטי מתקדם ופרטי ניקוז סמויים לגימור מושלם, מבפנים ומבחוץ. ואולי הדבר הכי חשוב, היא מאפשרת גמישות עיצובית לבית החלומות החדש שלכם.

 

טרנדים ומגמות יש בכל כך הרבה תחומים, בכל כך הרבה צורות ויש כל כך הרבה מהם בכל מקום. אנחנו לא מאמינים שצריך ללכת שבי אחרי כולם אבל כשיש אחד חשוב, איכותי ושמרגיש לנו שהוא יכול להפוך להיות חלק מאיתנו – אנחנו לגמרי ממליצים לאמץ אותו. בעיקר כשכל המחקרים מראים שאנחנו זקוקים לאור, לטבע, לעושר שקורה בחוץ ואין לנו גישה אליו מתוך הבית.

חלונות קליל, חלונות הזזה, חלונות באוהאוס
קליל באוהאוס 7600, יחצ קליל

אולי יעניין אותך גם...