שמח וחגיגי, פיפ סטודיו, רשת דומו (יחצ)

שולחנות ערוכים עם נרות דולקים: המדור מתכונן לראש השנה

בפלורליס מדברים על עיטורים זהב חגיגיים, בקנדל קלאב מייצרים רגעים מיוחדים, גולף&קו מתגעגעים למרוקו ובפיפ סטודיו מייצרים שמחה צבעונית במיוחד

עורכים לאורחים

קולקציית הסתיו ושולחנות החג של פלורליס עשירים בפריטים וכוללים מגוון של אביזרי נוי, צמחייה, טקסטיל וריהוט. את שולחנות החג, מציעים אנשי החברה לערוך באמצעות מספר טרנדים בולטים לסתיו חורף 19/20, שבהם: שילוב אופנתי של שחור ולבן, עיטורי זהב חגיגיים, נגיעות אוריאנטליות וריפודי קטיפה. את התמונה משלימים פמוטים שונים, נרות ריחניים, שטיחים, תמונות ופריטי טקסטיל. 

שחור ולבן תמיד בעניין (יחצ)
וגם עיטורי זהב (יחצ)

רגעים מיוחדים

בגיל 24, החליטה גיל גרינברג להקים חברה שתתמקד בנרות וכינתה אותה Candel Club. את זה, היא עשתה מתוך אהבה לניחוחות, מתוך תשוקה להחיות רגעים מיוחדים בחיים ומתוך רצון להעניק לכל רגע כזה משמעות משלו. כך, היא מעצבת את הרגעים והפרטים הקטנים ומתאימה אותם לסגנון החיים שלנו. את זה עושה גרינברג על ידי ליקוט מותגי לייפסטייל מהארץ והעולם.

METAL GOLD (צילום קית גלקסמן)
רגעים ים תיכוניים, שדות ורדים לנצח (יחצ)

לילה סתווי

לקראת החורף, משיקה גולף&קו קולקציה בהשראת המדינה הכי פוטוגנית ותוססת שיש – מרוקו. הקולקציה נבנתה מתוך הערצה לצבעוניות העזה, הניחוחות האותנטיים, והסגנון האוריינטלי המאפיין את צפון אפריקה בכלל ומרוקו בפרט. בגזרת כלי הבית, הסיפור המרוקאי בנוי מארבע סדרות של צלחות וכלי הגשה. בגזרת הטקסטיל, ניתן למצוא חמישה סטים של מצעי כותנה עם אריגות ופרינטים בצורות גיאומטריות המאפיינות את מרוקו וגווניה. את הקולקציה משלימים מגוון פריטי טקסטיל כגון מגבות, כיסויי מיטה, כריות נוי ושטיחים במראה אוריינטלי, שולחנות קפה והדומים שכמו לקוחים משווקי מרקש הקסומים.

בסגנון אוריאנטלי (צילום ערן סלם)
מגוון מוצרי טקסטיל (צילום ערן סלם)

פיפ פיפ

המותג Pip Studio ההולנדי מוכר בשל העיצובים הצבעוניים, השמחים ומלאי השראות שמעצביו שואבים מהטבע. על כלי המותג ניתן תמיד למצוא מיני ציפורים צבעוניות לצד פרחי ענק יפיפיים. הקולקציות כולן, עמוסות גוונים פסטליים עם נגיעות זהובות או כסופות היוצרות השלמה סגנונית נהדרת. את כל היופי הזה ניתן למצוא ברשת DOMO.

פסטים ועיטורים (יחצ)
קולקציה חגיגית (יחצ)

אולי יעניין אותך גם...