שבוע העיצוב ניו יורק, שבוע עיצוב
שבוע העיצוב בניו יורק מחכה רק לכם, יחצ

שבוע העיצוב ניו יורק מתקיים השבוע וזה מה שמחכה לכם

לפני שנה היינו עסוקים בלהודיע על עוד אירוע שבוטל ועוד אירוע שעובר לאונליין, מה שהופך כל הודעה על אירוע שקורה במציאות למרגשת אף יותר, ניו יורק היר ווי קאם

אם אתם נמצאים בימים אלה בניו יורק או עתידים להגיע לשם השבוע, או לחילופין נמצאים בארץ וממש מתגעגעים לתפוח הגדול, הכתבה הזו בשבילכם. אירוע העיצוב הגדול של ניו יורק מתרחש השבוע ברחבי העיר אחרי הפוגה של שנה והוא יכול לספק לכם אסקפיזם מושלם.

 

כמו בכל שנה, מאז 2013 ולהוציא את 2020, האירוע מתקיים בכל רחבי העיר וכולל אירועים מרכזיים ואירועים עצמאיים רבים. ביניהם סדרת הרצאות של דמויות מובילות בעולם העיצוב, פסטיבל קולנוע המוקדש כולו לסרטי עיצוב ואדריכלות, תערוכה של האמנית היפנית Yayoi Kusama, שעתידה גם להגיע למוזיאון תל אביב לאמנות ממש בקרוב, ועוד אירועים רבים מתחומי עיצוב שונים.

שבוע העיצוב של ניו יורק מתקיים בחסות NYCxDESIGN, ארגון ללא מטרות רווח ששם לעצמו למטרה לחזק ולקדם את הקהילה הקריאייטיבית המגוונת שנמצאת לאורכה ולרוחבה של העיר ניו יורק ולאחד אותה תחת מטריה אחת. זהו אמנם לא שבוע העיצוב של מילאנו, לא בכמות האירועים ולא בהיקף האנשים, אך מדובר על אירוע איכותי וייחודי בכל קנה מידה.

 

האירוע המרכזי השנה נקרא ימי עיצוב (design days) והוא מתקיים בין התאריכים 13-18/5/21. זו הולכת להיות סדרת אירועים מיוחדת המוקדשת למעצבי העיר ניו יורק, למשרדי עיצוב בעיר ולחללים היצירתיים שהופכים את ניו יורק לאחת מבירות העיצוב העולמיות. תוכלו לקחת את עצמכם לסיור עצמאי או לסיור ווירטואלי, לבקר בגלריה אמיתית או להנות ממה שיש לגלריות להציע אונליין לכבוד המאורע, להנות ממיצבים חיצוניים ומאירועים חיים, המתקיימים בכפוף למגבלות הקורונה ובטוחים לציבור.

 

שבוע עיצוב ניו יורק
מאירועי 2019, צילום יחצ

כל יום בשבוע מוקדש לתחום אחד, החל מיום חמישי 13/5 המוקדש לאדריכלות, יום שישי 14/5 יוקדש לעיצוב גרפי ומיתוג, שבת 15/5 ל-Outdoors, ראשון 16/5 לעיצוב פנים, שני 17/5 לעיצוב מוצר ושלישי 18/5 לדיגיטל וטכנולוגיה. את כל האירועים תוכלו למצוא כאן

אולי יעניין אותך גם...