אירוע העיצוב החשוב של השנה. באדיבות יח"צ

שבוע העיצוב מילאנו 2023: המומלצים של לג'יט

האירוע הגדול של עולם העיצוב מתקרב בצעדי ענק ובמיוחד עבורו הכנו לכם רשימה של כל האירועים, המיצבים הכי מדוברים והמותגים שכדאי לכם לנעוץ במפה

בשבוע הבא תפתח מילאנו את שעריה למבקרים מכל העולם שיגיעו לחגוג עיצוב. ה-Salone del Mobile  ושבוע העיצוב מילאנו יתקיימו זה ויבטיחו אירועים, השקות ומיצבים שבתקווה יחשפו אותנו למגמות הבולטות בתעשיית העיצוב לשנה הקרובה. ריכזנו עבורכם את אירועי החובה למבקרים בשבוע העיצוב.

 

Constellations

למבקרים ביריד Salone del Mobile תחכה תערוכת אמנות עכשווית הפרוסה לאור ארבעת הביתנים של Euroluce  המוקדשים למותגי תאורה. התערוכה רב תחומית, של הסטודיו החוקר Formafantasma, מורכבת משבעה חללי תצוגה "פתוחים" המובאים יחדיו על ידי שפה אדריכלית ייחודית ומוכרת. זוהי תערוכת אמנות עכשווית, הכוללת יצירות של מאסטרים שונים כמו אלדו מונדינו, פרנסואה מורלט וקית' סונייר.

ביתנים 13-15 ו- 9-11 Euroluce.

Light Tree. באדיבות יח"צ

Break to Make

שיתוף פעולה בין האמן הרב-תחומי האמריקאי המסקרן דניאל ארשם לבין חברת העיצוב היפנית nendo בראשות אוקי סאטו. השניים יציגו דיאלוג יצירתי המתפרש על פני 4 שנים. העבודות יוצגו לציבור במיצב ייחודי שיוצב באולם התצוגה הראשי של nendo. לאחר שיצרו אובייקטים ללא שימוש מיועד, ארשם יוצר פונקציות חדשות על ידי שבירתן. מצורה דמוית אמבטיה, הגיח מושב אהבה; מגוש ארוך וצר, ספסל או שרפרף; מצורה גבוהה ומרובעת, נחשף שולחן קונסולה. התוצאה הסופית מחברת בו-זמנית עבר, הווה ועתיד, דוחקת את הצופה לשקול מחדש את התפיסה המוקדמת שלו לגבי כרונולוגיה, תנועה ומרחב.

nendo Milan office via Pinamonte da Vimercate, 4

Light – Floating Reflection

מותג התאורה אינגו מאורר, חוזר למילאנו עם אירוע יוצא דופן באוויר הפתוח שמזמין את הקהל הרחב. לרגל פתיחת תערוכת Euroluce 2023, המותג מציג את החדשנות והיצירתיות שלו באמצעות מיצב אור ייחודי במיקום חדש, יוקרתי ובלתי צפוי. המותג הפואטי ינסה להרשים את הציבור עם מיצב אור סגנוגרפי באוויר הפתוח ב-Piazzale Principessa Clotilde, בעוד שבתוך שני הבניינים הוא יציג את מוצריו החדשים.

Piazzale Principessa Clotilde, 11

באדיבות Ingo Maurer

La Macchina Impossibile

כחלק מאירוע התערוכה Interni Design Re-Evolution באוניברסיטת מילאנו, מספנת Sanlorenzo מציגה את La Macchina Impossibile, מיצב של פיירו ליסוני המדמה את החיפוש הבלתי פוסק של המספנה אחר פתרונות חדשניים מבחינה טכנולוגית להפחתת ההשפעה הסביבתית של יאכטות. המיצב הוא פסל מתכת מרשים, מכונה מורכבת וטכנולוגית אך מוגדרת לפרטי פרטים על ידי עבודה ידנית מיומנת, ממש כמו יאכטה. העבודה ממוקמת במרכז החצר מהמאה ה-18.

Via Festa del Perdono, 7

La Macchina Impossibile. באדיבות יח"צ

Assembling the Future Together

כמדי המסורת ברובע טורטונה השיקי, המותג השוודי המפורסם איקאה יחגוג 80 שנים להיווסדו וינסה להרכיב תמונה ברורה של העתיד. במיצב הגדול ייחשפו המבקרים למסע בכל חמשת החושים ויגלו איך זה יהיה לחיות במרחבים ביתיים בשנים הבאות.

Via Tortona, 58

A Life Extraordinary

גם השנה יציג המותג MOOOI אולם תצוגה צבעוני ומרשים בו המבקרים יוכלו להתרשם מטכנולוגיות ניסיוניות וחדשות כמו חווית בישום בהתאמה אישית המופעלת על ידי AI.

Via S. Gregorio, 29

OLFERINO 28 Elevators

מותג הרכבים יונדאי תספר על מחויבותה לחיפוש המתמיד אחר טכנולוגיות ופתרונות חדשניים לבניית עתיד בר-קיימא יותר לכולם. הדגם החשמלי החדש של המותג, IONIQ 6, יוצג באופן בלעדי במיצב אינטראקטיבי שיספר את סיפורה של הדרך למען מחר טוב יותר.

Via solferino 28

CLAY COURT CLUB

לרגל שבוע העיצוב, המעצבת העולה כריסטינה סלסטינו משתלטת על מועדון הטניס ההיסטורי 'בונאקוסה' שעוצב על ידי ג'ובאני מוציו בשנת 1923. לרגל המאורע, תפתח מסעדת פופ אפ מיוחדת שתקיים אינטראקציה עם הפרויקט ותיצור חוויה קולינרית ייחודית, בעוד שמגרשי טניס יועמדו לרשות המבקרים לשיעורים או משחקים פרטיים.

via Giuseppe Arimondi, 15

OLYMPUS DIGITAL CAMERA, באדיבות יח"צ

"Dry Days, Tropical Nights"

מיצב המתואר כ-A pop oasis בלב רובע הבררה, הוא שיתוף פעולה של המותג glo™ יחד עם האמן הצבעוני Agostino Iacurci. המיצב הגדול בלרגו טרבס מזמין את הצופה להתבונן כיצד הנוף שלנו יכול להפוך ולבנות יחד מחר טוב יותר. העבודה של יאקורצ'י מתחילה מהחזית החיצונית של המגדל המרשים בלרגו טרבס, ועד הפנים הגולמי שלו עם צבעים עזים, צלליות של עצי דקל ואורות המזכירים שקיעות טרופיות.

Largo Treves, 1

LEBLON DELIENNE

אטליית הפסלים הצרפתית מציגה קולקציות ושיתופי פעולה חדשים המציאים שילוב יצירתי בין אייקוני תרבות הפופ לבית מעצבים בעלי שם בינלאומי. לרגל שבוע העיצוב במילאנו, המותג מציג את הקולקציות החדשות שלו עם מיגל שבלייה, אמן דיגיטלי שפירש מחדש את הדמות האייקונית של מיקי מאוס, ושיתוף הפעולה שלו עם אלנה סלמיסטררו, דמות מובילה בעיצוב האיטלקי החדש.

Via Fiori Chiari, 3

Health Through Water

GROHE יוצר חוויה ייחודית ורב חושית בלב מילאנו לקראת השקת תת מותג הפרימיום GROHE SPA. המיצב יציג ארבעה ביתנים שיציגו את העיצוב האלגנטי והחדשני של חדר האמבטיה וביניהם ברזי המתכת המודפסים בתלת-מימד.

Via Brera, 28

באדיבות יח"צ

Alcova 2023

הפלטפורמה שנוסדה על ידי ג'וזף גרימה (קוויאר בחלל) ולנטינה צ'ופי (סטודיו Vedèt) כעת יוצאת במהדורה החמישית ותארח למעלה מ-70 פרויקטים הבוחנים כיוונים שונים ומשלימים בעיצוב עכשווי; ממחקר של חומרים חדשניים וברי קיימא, ליצירה עכשווית, לעיצוב חושי, לצד מוסדות, מותגים מבוססים וכישרונות מתפתחים.

Rossana Orlandi

רוסנה אורלנדי חוזרת גם השנה עם פרס Ro Plastic, פרס המהווה חלק מפרויקט RO Guiltless Plastic. במהלך השנים השתתפו באירוע למעלה מ-1800 משתתפים, בגיל ממוצע של 35, מ-60 מדינות שונות המכסות את כל 5 היבשות. לפרס שלוש קטגוריות: אמנות ועיצוב אספנות, טכנולוגיה מתקדמת ופרויקטים של למידה מעוררי השראה.

 

THE SECRET GARDEN

מהדורה מיוחדת של ריהוט החוץ CASUAL by Bene תהווה את הלב של מיצב בוטני יוצא דופן. המיצב יכלול אמנות דיגיטלית, אמני פרחי נייר יוצאי דופן ומעצבים שונים כדי ליצור יצירת אמנות המגרה את כל חמשת החושים.

Foro Buonaparte, 53

באדיבות Bene

Objets Nomades

מאז 2012, בית האופנה היוקרתי לואי ויטון הזמין מעצבים מהוללים מרחבי העולם לדמיין רהיטים ניסיוניים אך פונקציונליים וחפצי עיצוב עבור אוסף Objets Nomades. במהדורת השנה שמונה מעצבי העל ביניהם מרסל וונדרס, פטרישיה אורקיולה, אוקי סאטו מננדו נמנים כרגיל גם זוג המעצבים יעל מר ושי אלקלעי מraw edges.

Corso Venezia, 16

Louis Vuitton Table באדיבות Raw-Edges Design Studio

Superdesign Show

התערוכה הגדולה שמשלבת מותגים גדולים ומעצבים יחידים ברובע טורטונה מציגה השנה את התמה "Inspiration, Innovation, Imagination": חפצים בלתי צפויים, חומרים חדשניים, ריהוט טרנדי, קיימות פנימה והחוצה, אינטראקציות עם אמנות, שיחות להעמקה וחזונות של בתי הספר הבינלאומיים הגדולים לעיצוב.

 

The Empire of the Senses

מותג היוקרה Visionnaire מציג במילאנו את חזון העיצוב “Home Philosophy” לפיו הם טוענים שכל אחד יכול לבחור את הפילוסופיה שלו עצמו. במסגרת השירות שלהם הם מציעים מענה כולל לבית החל משלב עיצוב הפנים, תכנון, שרטוט והדמיה, ועד הלבשת הבית, המטבח וחדר השינה. כל זאת באמצעות עיצוב מוצר ייחודי על ידי מיטב המעצבים, עבודת נגרות עילית, עיצוב גופי תאורה, פריטי אומנות טפטים וחיפויים בהתאמה אישית. השנה פיטרו הכט המייבאים את המותג לארץ, יערכו בשיתוף עם מותג היוקרה מסיבת קוקטייל אקסקלוסיבית ומצומצמת לאדריכלים ומעצבים העובדים איתם ועם המותג היוקרתי בפרט. האירוע יערך באולם התצוגה של Visionnaire, חלל אולם קולנוע ידוע בקרב כל מילאנזי שהפך לאולם תצוגה מרהיב של המותג ויכלול הופעה באווירת ״The great Gatsby” המשלבת רקדנים, פרמפורמרים ודיג׳יי.

אולי יעניין אותך גם...