טחנות רוח, הולנד
רוצים לזכות בסיור לטחנות הרוח של הולנד?

רוצים לטוס לסיור חווייתי בטחנות הרוח האייקוניות של הולנד?

תחרויות למעצבים כבר הפכו לעניין שבשגרה, אבל כשאנחנו שומעים על תחרות שמשלבת תוצרים יוצאי דופן ופרס שווה במיוחד אנחנו חייבים לספר לכם עליה

נתחיל מהסוף. תחרות העיצוב של מאווררי תקרה SWING בעיצומה וזו ההזדמנות שלכם להשתתף בה ואולי לזכות בסיור של פעם בחיים בתחנות הרוח האייקוניות של הולנד, במסגרת אירועי National mill day במאי הקרוב. כל שעליכם לעשות הוא לתת פרשנות אישית, חדשנית ויצירתית משלכם למאווררי תקרה! לא לעצב דירה או חדר במלון, לא לעצב מטבח או כל חלל אחר, פשוט להבריק עם רעיון למאווררי תקרה.

 

חברות בענף העיצוב והאדריכלות אוהבות ליצור תחרויות מפעם לפעם בהן הן מזמינות מעצבים לצאת מהקופסה, לחשוב על עיצוב חדש שנוגע לתחומן ולתת אינטרפרטציה מקורית למותג קיים. במקרה של SWING, הם החליטו לשים במרכז הבמה מוצר שכבר הפך בעצמו לאייקון, מאווררי התקרה.

בעוד חברות רבות שומרות על עיצוב מאווררי התקרה שמרני ומעט מיושן, SWING ידועה ביכולתה לחשוב קצת אחרת, לשלב חומרים חדשים וצורות חדשות, היא דואגת גם לאוויר חדשני שינשב במאווררים שלה בין הכנפיים. המוצר המוכר שנמצא כמעט בכל בית בישראל ומאפשר אוויר נעים לצד חיסכון בחשמל, נמצא כעת בידיכם ומחכה שתחשבו עליו מחדש.

 

"התחרות נועדה לאפשר לעולם המקצועי לקחת חלק בעיצוב המוצרים שלנו ולהיות חלק מקהילה המעודדת אג'נדה סביבתית ירוקה." מסביר ג'וש האוזר, מנהל מותג SWING "תחום מאווררי התקרה נמצא בעליה מתמדת בישראל ובעולם. לאור הקורונה והשינויים בעולם רצינו לקדם מהלך שיחשוף בפני אנשי המקצוע את היתרונות הרבים והגדולים של מאווררי תקרה, כמו למשל חשיבות איכות האוויר, חיסכון באנרגיה ושמירה על העולם שכל כך חשוב לנו."

דור כרמון, סקיצה ידנית, סקיצה למאוורר
סקיצות למאוורר תקרה של המעצב דור כרמון

למה עיצוב חדש של מאווררי תקרה כל כך חשוב?

"היה לנו חשוב להעלות למודעות את תחום מאווררי תקרה שהפך בשנים האחרונות ממש ליצירת אמנות, התורמת לעיצוב הכולל של חללי הפנים. אנחנו מאמינים בשילוב בין חדשנות, טכנולוגיה עכשווית ועיצוב ומאווררים זה אחד המקומות בהם הטריו הזה מתקיים."

 

מהי המטרה מבחינתכם?

"העלאת מודעות בקרב אנשי המקצוע, על היתרונות הרבים של מאווררי התקרה במיוחד בתקופה האחרונה, כשכולם מדברים על חשיבות הסירקולציה והחלפת האוויר הקיים בחלל ועל צריכה אנרגטית נמוכה התורמת להפחתת זיהום כדור הארץ. התחרות מסמלת יותר מכל את החזרה לשגרת החיים שכולנו כה מצפים לה."

 

למי התחרות הזו מיועדת?

התחרות פונה לאדריכלים, מעצבי פנים, מעצבי מוצר לצאת מהקופסא ולתת את הפרשנות האישית שלהם לתחום מאווררי התקרה המתפתח.

מאוורר תקרה, מאוורר תקרה מעוצב, SWING FANS
מאווררים יוצאי דופן וייחודיים, אחד המאווררים של SWING

כחלק מהרצון של החברה לשמור על איכות ומקצוענות בכל דבר, הם בחרו לתחרות חבר שופטים מכובד במיוחד. את התחרות ישפטו אדר' אלון יצחקי – שותף וראש חטיבת הבנייה הירוקה במשרד 'יסקי מור סיון', גלית גאון – יו"ר  פורום העיצוב של איגוד המוזיאונים הישראלי וראש התוכנית לאוצרות בעיצוב של בית הספר ללימודי המשך בשנקר, יובל סער – העורך הראשי והמייסד של מגזין העיצוב והאמנות המקוון 'פורטפוליו', אדר' יואב מסר – הבעלים של מסר אדריכלים וג'רמי האוזר – מנהל חטיבת החדשנות ופיתוח מוצרים בקבוצת 'טכנולייט'.

 

"חשוב היה לנו לבחור חבר שופטים מכובד שיהיה מורכב מאנשי אקדמיה, אנשי מקצוע ומומחים בתחומם הקשורים לעולמות העיצוב והאדריכלות. הרעיון המרכזי הוא שכל אחד ייתן את הערך המוסף שלו בתחומים כמו אנרגיה ובניה ירוקה, פיתוח ועיצוב מוצר, אוצרות אמנות ופרקטיקה וכדומה." מסביר האוזר.

 

הפרס הראשון שמחכה לזוכים הוא פרס כפול. מצד אחד טיסה להולנד לסיור חוויתי בטחנות הרוח האייקוניות שלה, במסגרת אירועי National Mill Day, מצד שני בדיקת היתכנות לייצור מאוורר התקרה הזוכה, על-ידי מנהל המוצר של SWING בתיאום מלא ובכפוף לזכויות היוצרים של היוצר על יצירתו. את ההכרזה על הזוכים והפרס הם יעניקו ביום כדור הארץ 22.4.2021, בנוכחות מובילי דעת קהל, אנשי הקהילה המקצועית, ונציגי תקשורת.

שטיח עור פרה, מאוורר תקרה, SWING FANS
כמעט בכל בית, עיצוב שפיגל אדריכלים, צילום יחצ

"אנחנו מאמינים שקיום התחרות בטיימינג הנוכחי עם החזרה לשגרת החיים ורוחות האביב וההתחדשות שמנשבות, ייבאו עימם עיצובים מסקרנים ואופטימיים." מסכם האוזר ומזמין אתכם לשאול שאלות ולהגיע לימים הפתוחים לראות את המוצרים וללמוד מה חשוב במאווררי תקרה.

 

ימים פתוחים: יום שני 1.3.21 | יום שני 8.3.21 בין השעות 15:00-18:00 באולם התצוגה של SWING בדן דיזיין סנטר רחוב לח"י 2, קומה תחתונה. ההרשמה ושליחת ההגשות פתוחה עד 25.3.21 בלינק >>

אולי יעניין אותך גם...