הקולקציה החדשה, Bodegon Ethereal -Encuadrado (צילום יחצ קוסנטינו)

קוסנטינו משיקה קולקציה חדשה שדואגת לעתיד הסביבה

מתוך כבוד לסביבה ולעתיד מקיים יותר, החברה משיקה קולקציית משטחים חדשה המבוססת על אבני דרך של קיימות ומחזור. כמו תמיד, הם עושים את זה עם הרבה סטייל

השבוע הושקה באולם התצוגה של קוסנטינו בהרצליה פיתוח קולקציית Silestone® Ethereal, המציגה את הטכנולוגיה החדשה של החברה HybriQ. מדובר על אבן דרך בתעשייה, הכרוכה בתהליך ייצור חדש והרכב חומרים חדש: ברמת הייצור, נעשה שימוש ב-98% מים ממוחזרים ו-100% אנרגיה מתחדשת. מבחינת הרכב החומרים, הטכנולוגיה החדשה עושה שימוש בתרכובת היברידית של מינרלים, בעלי תכונות שוות ערך לקוורץ ואף טובות ממנו, בשילוב חומרי גלם ממחוזרים כמו זכוכית. שילוב ייחודי זה מאפשר הפחתה משמעותית בכמות הסיליקה הגבישית ומשיג הפחתה של עד 90% בחלק מהצבעים. התוצאה היא משטחי Silestone ברי קיימא.

"HybriQ היא התגובה האסטרטגית של Cosentino, לדרישה ההולכת וגוברת מיצרניות מובילות בעולם לספק מוצרים איכותיים, יפים ופונקציונאליים שהם גם ידידותיים לסביבה וגם עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות ואחריות סביבתית." מסביר אדיר לוי, מנכ"ל קוסנטינו ישראל שאירח את ההשקה, איה הגיעו רבים מתעשיית הנדל"ן, האדריכלות והעיצוב. המוזמנים נהנו מארוחת שף משותפת של השפים: עומר מילר, טום אביב ואסטלה, ומ- Live Art של האמן הישראלי הבינלאומי ZOHAR שנתרמה לאחר האירוע לעמותת Make-A-Wish. 

בין הבכירים שנכחו באירוע: ברק רוזן, מבעלי קנדה ישראל, בועז מולדבסקי נשיא בורסת היהלומים, צחי אהרוני – משנה למנכ”ל דן נדל”ן, יוסי תורג'מן- יו"ר הדירקטוריון YBOX נדל"ן, אדריכלית דנה אוברזון, אדריכל מיקלה סימיונה ועוד.

אחד הדגמים של הקולקציה החדשה Silestone Bodegon - Ethereal Glow (צילום יחצ קוסנטינו)

אולי יעניין אותך גם...