משתלב ברקמה העירונית
משתלב ברקמה העירונית (צילום Andrea Guermani)

קומפלקס רב שימושי של לוואצה יושק בחודש הבא בטורינו איטליה

"מדובר במתחם אוונגרדי המסוגל לתקשר עם העולם ולכוון אותנו אל העתיד שיהיה טוב יותר ככל שורשינו יעמיקו" אמרו קברניטי החברה

מזה זמן, חברות ומותגים גדולים השכילו להבין שכדי לייצר בולטות ולהשיג את תשומת לבו של הצרכן בסביבה תחרותית חסרת פשרות, המוצר שהן מציעות כשלעצמו כבר כמעט ואינו שווה דבר. על מנת לזכות בתשומת לבו ובכיסו של הצרכן, על המותג לייצר מוצר אבל גם לעטוף אותו בחוויה נחשקת ומלאת הבטחות. בשנים האחרונות, לא מעט חברות מקימות קומפלקסים שלמים שבהם, פרט למשרדים וחנויות ממכר, מצויים גם מוזיאונים, מרכזי ביקור, מעבדות מחקר, מסעדות ובתי קפה, מיני חוויות אינטראקטיביות ועוד. הכוונה היא, מן הסתם, למשוך קהל ולייצר הזדהות גבוהה ככל האפשר מצדו של הלקוח, הן זה הקיים והן הפוטנציאלי.

עניין כבר בכניסה
עניין כבר בכניסה (צילום יחצ)

הנה, ממש לאחרונה, השיק מותג הקפה לוואצה קומפלקס חדש הכולל עסקים, תיירות ותרבות ומתפרש על פני שטח של 30,000 מ"ר. כל זה בהשקעה של למעלה ממאה ועשרים מיליון אירו. הקומפלקס, הצמוד למטה החברה בעיר טורינו שבאיטליה, כולל מסעדת גורמה, ביסטרו, מוזיאון אינטראקטיבי וארכיון, שיושקו ב 8/6 וכן חלל אירועים ומכון לאמנות שימושית ועיצוב המשמש למעלה משבע מאות אנשי קריאייטיב. עוד מאפשר המבנה הצצה אל ממצעים ארכיאולוגיים מהמאה הרביעית שהתגלו תוך כדי הבנייה.

כמו פסל
כמו פסל (צילום Andrea Martiradonna)

על תכנון ועיצוב הקומפלקס אמון האדריכל האיטלקי צ'ינו זוצ'י שפעל לאורם של ערכי החברה אותם מובילים היום בני הדור הרביעי של משפחת לוואצה במטרה לגשר בין חברה מסורתית בת מאה ועשרים שנה לבין חברה חדשנית שפניה קדימה. עדות לכך, היא כינויו של המבנה בשם 'ענן' כמן השוואה ל'ענן מחשבתי' המייצר רעיונות חדשים, יוזמות ושיתופי פעולה.

מסע בזמן במסעדה
מסע בזמן במסעדה (צילום Andrea Martiradonna)

"מדובר במתחם אוונגרדי המסוגל לתקשר עם העולם כולו ולכוון אותנו אל העתיד. אנחנו אוהבים את המחשבה שלקומפלקס יש שורשים המחברים אותו לעתיד מאחר ואנחנו משוכנעים שהעתיד יכול להיות טוב יותר ככל שהשורשים שלנו יעמיקו. רצינו שהקומפלקס יהיה הרבה יותר מאשר המטה היעיל והחדשני של חברה מודרנית אלא ישמש כפורטל ענק המקשר בין החברה שלנו, העיר בה נוסדנו ומעל לתשעים מדינות שבהן פועלת לוואצה" אמרו אלברטו לוואצה, יו"ר הקבוצה, וג'וזפה לוואצה, סגן יו"ר הקבוצה.

אולי יעניין אותך גם...