עבודה של איל זקין בית אריאלה 2020, צילום: סשה דובינסקי

קול קורא: קרן אדמונד דה רוטשילד פותחת את ההרשמה למעצבי מוצר

מעצבי מוצר התפקדו! הגשת המועמדות לפרס אדמונד דה רוטשילד היוקרתי החלה ואתם מוזמנים לשלוח את עבודתכם

קרן אדמונד דה רוטשילד הכריזה על פרס לעיצוב לשנת 2021 בתחום עיצוב המוצר. ועדה מקצועית צפויה לבחור שני יוצרים בכירים שיזכו בפרס מכובד על סך 90,000 שקלים ושני יוצרים בתחילת דרכם, שיקבלו מענק כספי של 45,000 שקל.

 

הפרס נועד לקדם ולעודד יצירה ומצוינות, זאת, דרך הוקרת יוצרים עם גוף עבודות איכותי ומשמעותי, תמיכה במעצבים בתחילת דרכם, הגברת המודעות הציבורית המקומית לעיצוב עכשווי וחשיפת הזירה הבינלאומית לעיצוב הישראלי.

 

"עיצוב הפך בעשורים האחרונים לחלק בלתי נפרד מחיינו האישיים, אם במרחב הביתי, האישי, המסחרי או הציבורי. הוא נוגע לכל היבט בחיינו ויחד עם זאת, נדמה כי הוא הופך למהלך מובן מאליו. פרס אדמונד דה רוטשילד לעיצוב מבקש לעודד יצירה חדשה ופורצת גבולות בתחומי העיצוב לצד הגברת ההכרה הציבורית בחשיבותו ובהישגיו". מציינת עו"ד טל שגיא פארן, מנהלת הקרן.

עיצוב גרפי, דר לאור, תקשורת חזותית, פרס, קרן אדמונד דה רוטשילד
מזוכי שנה שעברה- דר לאור מוסררה 2018, צילום יח"צ

הגשת המועמדות תיעשה דרך אתר הפרס ותכלול קורות חיים, הצהרה אישית וכמובן תיק עבודות בתחום עיצוב חפצים ואובייקטים, אשר יוצרו בסדרת קטנות ועד המוניות. זהו תחום רחב הטומן בחובו את כל תחומי העיצוב התעשייתי ועיצוב המוצר למיניהם. בין אם זה עיצוב וטכנולוגיה, ציוד רפואי ותעשייתי, עיצוב תחבורה, מוצרי צריכה, עיצוב ביולוגי וימי, עיצוב משולב ממשקי משתמש, ריהוט, צעצועים, כלים ותצוגות, כולם בפנים.

 

את כלל ההצעות תיבחן ועדת שיפוט המורכבת מחמש פרסונות חשובות בתחום, כשכל אחת מגיעה משדה אחר; עולם העיצוב, האוצרות, האקדמיה, המחקר והתעשייה. לצידם, יוזמן שופט בין לאומי ונציג מטעם הקרן.

עיצוב גרפי, דר לאור, תקשורת חזותית, פרס, קרן אדמונד דה רוטשילד
עבודה של גיא שגיא, מזוכי פרס אדמונד דה רוטשילד לעיצוב תקשורת חזותי. צילום: יח"צ

בנוסף, כחלק מאירועי המרכז, נפתחת בימים אלה תערוכה המציגה את עשרים ושניים המועמדים הסופיים בפרס עיצוב תקשורת חזותית אשר התקיים בשנה שעברה. ביניהם, הזוכים המאושרים ינק יונטף, גיא שגיא, איל זקין ודר לאור. התערוכה צפויה להיפתח ב-30.6 ותינעל ב-3.8, לאחר מכן, היא עתידה לנדוד בגלריות שונות בארץ.

עיצוב גרפי, דר לאור, תקשורת חזותית, פרס, קרן אדמונד דה רוטשילד
לא רק פרינט, פרס אדמונד דה רוטשילד לעיצוב תקשורת חזותית

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? ~> כתבו לנו

אולי יעניין אותך גם...