העורב (צילום אנטולי מיכאלו)

קולקציה פנטסטית של כוסות קוקטיל מהאגדות הושקה בבר תל אביבי

בין הכוסות יש כאלה שמקור ההשראה להן בארנב מאליסה בארץ הפלאות, לואיס קרול במסיבת התה, אדגר אלן פו, מולייר, היפה והחיה, רקדניות קאן קאן, חזיר מחמד ופיל גדול עם מטריה 

לפני כשנתיים, פנה היזם והמיקסולוג אריאל לייזגולד, מהאחראים לכמה מהברים המוכרים בתל אביב, אל רועי יהלומי וטל הדר, לסטודיו יהלומיס, והזמין אותם לצאת איתו למסע מוטרף לקראת פתיחתו של בר חדש. במהלך הפגישה, לייזגולד ביקש מהשניים לעצב קולקציית מוצרים שידברו בשפת המקום החדש שהוא עומד לפתוח. השבוע, נפתח ה Ball Room של ה Fantastic TLV שבו מוגשים קוקטילים בקולקציית הכוסות החדשה ויוצאת הדפן. 

מחילת הארנב (צילום אנטולי מיכאלו)
המטרייה של הפיל (צילום אנטולי מיכאלו)
ומיני פנטזיות (צילום אנטולי מיכאלו)

פנטזיות והשראות

"בפגישה עם לייזגולד ועם עידית השפית, הם סיפרו לנו על הקונספט של המקום החדש שעתיד להיפתח, על הקוקטיילים והאוכל, על העיצוב, הצבעוניות, ועל האווירה המיוחדת שהם רוצים לייצר" אומרים המעצבים לסטודיו יהלומיס "השניים שיתפו אותנו בהשראות וברעיונות שלהם, נישקו אותנו לשלום ונתנו לנו בעיטה חזקה בטוסיק שהעיפה אותנו עמוק אל תוך המחילה של הארנב, זה מאליסה בארץ הפלאות. שם, מצאנו את לואיס קרול במסיבת תה עם אדגר אלן פו, עם מולייר, עם היפה והחיה, רקדניות קאן קאן, חזיר מחמד, ופיל גדול עם מטריה.

"אחרי הפגישה ההיא, בנינו לוחות השראה ומשם יצאנו לחיפוש שפה צורנית וצבעונית בסקיצות דו ממד. את הסקיצות הנבחרות, תרגמנו למודלים בתלת ממד. בתכנון ועיצוב הכוסות, לקחנו בחשבון את הפונקציונליות שלהן ואת הנפח הנדרש עבור כל קוקטיל שכן לכל כוס נפח שונה בהתאם לדרישות הקוקטייל המוגש בה. במקביל, בנינו פלטת צבעים שתשדר את התחושה והאווירה שהמקום רוצה לתת. אחד הדברים שהיו חשובים לנו לאורך כל העבודה על הפרויקט, הוא שתהיה שפה משותפת שתאחד את כל הכוסות".
סקסי משהו (צילום אנטולי מיכאלו)
מוזר ומעניין (צילום אנטולי מיכאלו)
וילדותי (צילום אנטולי מיכאלו)

על פי יהלומי והדר, לאורך כל הדרך, העבודה על הפרויקט הייתה תענוג גדול ועכשיו הגיע הרגע בו אפשר להוציא את הראש מהמחילה של הארנב. "הבול-רום, הבר המרכזי שבשבילו עיצבנו את כל הקולקציה – נפתח" הם אומרים "ואנחנו ממליצים לכולם ללכת לבקר במקום ההיסטרי הזה, לאכול ולשתות קוקטילים ולראות את הקולקציה הקסומה שעיצבנו והכנו בעבודת יד מתבניות גבס וקרמיקה".

מסתורי (צילום אנטולי מיכאלו)
ובהחלט פנטסטי (צילום אנטולי מיכאלו)

פנטסטיק משלב מסעדה, בר ותיאטרון. את ה Ball Room, בר קוקטילים שנפתח כאמור בשבוע שעבר, עיצבה אלונה אליאס. אם בא לכם ליהנות מקוקטיל בכוס של ארנב, פיל או רקדנית קן קן – הוא פתוח בערב עד אחרון הלקוחות.

הבול רום, עיצוב חלל אלונה אליאס (צילום יחצ)
ומהצד השני, עיצוב אלונה אליאס (צילום אנטולי מיכאלו)

אולי יעניין אותך גם...