ביתן המותג ביריד סלונה דל מובילה. באדיבות Visionnaire

פיטרו הכט הישראלית בשיתוף פעולה חוצה גבולות

קולקציה מרעננת, פרויקט דגל בדובאי והתרחבות לשווקים חדשים

שבוע העיצוב במילאנו זימן לנו לא מעט תערוכות, השקות ואירועים נוצצים, ביניהם נציגות ישראלית באירוע אדריכלים גדול אותו הפיקה חברת פיטרו הכט. הפקה מושקעת עם מופעי ריקוד ומיצגים חיים, ערב שכולו אות לשיתוף הפעולה וחגיגת הקשר בין החברה הישראלית למותג הבינלאומי המוערך ויזיונר.

מסיבה של פיטרו הכט יחד עם Visionnaire במילאנו. באדיבות Visionnaire
מסיבה של פיטרו הכט יחד עם Visionnaire. באדיבות פיטרו הכט

אל הבמה קיבלה לירון בלומנר, סמנכ"לית השיווק של הקבוצה, את הנואמים, מנכ"ל פיטרו הכט יעקב ברג ומנכ"ל ויזיונר ליאו קוואלי, שחשף כי המותג ישיק את הפרויקט האדריכלי הראשון שלהם בקרוב מאוד בדובאי. המותג היוקרתי מעולם לא נשאר רק במסגרת שדה הריהוט ולמעשה נותן מענה כולל לעיצוב פנים וטיפול בכלל חללי הבית. הפרויקט המדובר כ-4000 מ"ר של אדמת חול, שואב השראה מהחול והטבע ויבנה מחומרים כמו שיש, זכוכית, פלדת אל חלד תוך שילוב הפאטרנים האייקוניים של המותג. "אנחנו מתכננים פרויקט אורגני לחלוטין מהחוץ לפנים. זו עתידה להיות פיסת הנדל"ן היקרה ביותר שתימכר בדובאי", משתף קוואלי.

מנכ"ל פיטרו הכט יעקב ברג ומנכ"ל ויזיונר ליאו קוואלי. באדיבות פיטרו הכט
הדמיות הווילה Volare בדובאי. באדיבות Visionnaire

הווילה  בשם Volare, ממוקמת בחופי האי ג'ומיירה ביי, כנווה מדבר בין חולות הזהב במפגש בין שמיים וים. מי שאמון של עיצובה הוא אלסנדרו לה ספאדה (Alessandro La Spada). מדובר בבית מגורים מעודן שמגלם בתוכו את פילוסופיית המותג וחיבורו לסביבה, זאת באמצעות חומרים וצבעים טבעיים שמתקשרים עם פלטת האדמה של המקום ומגיבים לתנאי האקלים. פנים הווילה ממשיך את אותו קו עיצוב עם אפקטים מעודנים של שקיפויות ומסתורין.

 

במהלך שבוע העיצוב הציג המותג תערוכה בשם  L'impero dei sensi, שהתמקדה בחושים שלנו ככלי לחקירה ועיבוד מידע על העולם סביבנו. כשנכנסים למיצג צוללים הישר אל עולם מלא ברכות שעוטף אותך ומרגיש כאילו הזמן עמד שם מלכת. בין פריטי הקולקציה החדשה שהושקה ועיטרה את החלל, התרשמנו ממטבח דאנקן שעוצב גם הוא על ידי לה ספאדה המוכשר. המטבח נסתר מהעין, על ידי חיפוי עשוי אריחי מתכת בגימור מלוטש המסודרים בפאטרן גיאומטרי מודרני. במחווה פשוטה, ידנית או אוטומטית, כמו קסם, הפאנל החזיתי משתנה וחושף את פנים המטבח החבוי. עוד תחת עיצוביו של לה ספאדה, שולחן שיש בשילוב מתכת עם בסיס פיסולי עם חיסור מסקרן בחומר. ספה מעוקלת שמזכירה את מעילי הפוך מעולם האופנה ומעודדת הרפיה ושלווה נינוחה. מיטה בעלת ראש מיטה מרופד, משולב בשיש קריסטל ג'ולייט יוקרתי ותאורה אחורית, עם שידות צד תואמות למראה מושלם ומפלט אמיתי לגוף ולנפש.

מטבח דאנקן. באדיבות Visionnaire
מטבח דאנקן. באדיבות Visionnaire

עוד מפניני הקולקציה, כיסא שיברי מאת סטודיו פפה (Studiopepe) עם ידיות ורגליים קדמיות המתחברות למשענת ולרגליה האחוריות של הכיסא במוטיב של קשר. לקשר משמעויות שונות לאורך ההיסטוריה, עם סמליות קדומה ודתית והחיבור בין שני אלמנטים מסמל הרמוניה, אהבה, נצחיות ונאמנות. החלקים שזורים זה בזה, יחד עם המושב העגול, הפרופיל המעוקל, ברכות נעימה ששומרת על עיצוב נקי עם טוויסט קטן שמעניק הרבה אופי לפריט. הסטודיו המוכשר עיצב כמו כן מערכת תאורה Parade תלויה ואלגנטית וסט מראות בשם Blanche.

כיסא שיברי מאת סטודיו פפה. באדיבות Visionnaire

פיטרו הכט, קבוצה שחזונה להביא לקהל הישראלי את הפריטים המובילים בעולם והטרנדים העדכניים ביותר בתחום עיצוב הבית, ממשיכה לחזק את קשריה עם מיטב מותגי העיצוב הבינלאומיים באירוע מרהיב עם קולקציה מעוררת השראה.

באדיבות Visionnaire

אולי יעניין אותך גם...