חדש ב IDdesign (צילום שירן כרמל)

על מה שבין עבר ועתיד, בוהמה ומלכות ואיכות של צלילים

ברשת IDdesign מערבבים ומתאימים, בדיור אינטריורס משיקים מותג איטלקי חדש, אלוני הופכים אריחים לטפט, בנגב נותנים במה לאמנית צעירה ובנג ואולפסן מקימה חנות פופ אפ בפראט ליווינג

לערבב ולהתאים

מגוון רחב של סגנונות ועיצוב אקלקטי מרכיבים את הקולקציה החדשה של רשת IDdesign. אז אם אתם אנשים יצירתיים, הנוטים לחשוב מחוץ לקופסא, זה המקום בשבילכם. כאן, תוכלו ליצור יש מאין באמצעות שילובים של צבעים, חומרי גלם, צורות, גבהים, גדלים, הדפסים ומרקמים. ובמילים פשוטות יותר – בואו לערבב ולהתאים.

שילובים (צילום שירן כרמל)
סגנונות (צילום שירן כרמל)
ומיני פריטים (צילום שירן כרמל)

מסורת וחדשנות

קולקציה חדשה לשנת 2020 של המותג FDESIGN האיטלקי מושק בדיור אינטריורס. המותג, מתמחה בייצור של מערכות ישיבה וספות המשלבות מסורת איטלקית קלאסית לבין חדשנות עיצובית. לאוהבי הז'אנר – פריטי הריהוט עשויים ביד אומן ממגוון רחב של עורות במגוון צבעים ומעץ המבטיח עמידות לאורך זמן. הקולקציות של המותג כוללות פריטים קלאסיים, מודרניים, ספות הנפתחות למיטות וריהוט יוקרה בהזמנה אישית.

מסורת איטלקית (יחצ)
עם חדשנות עיצובית (יחצ)

מרקם עשיר

לקראת הסתיו, משיקים באלוני קולקציית אריחי טפט ענקיים מאוירים במגוון רחב של אפשרויות ודוגמאות פראיות. "מדובר באריחים בהדפסה דיגיטלית, בשיטה חדשנית, העושה שימוש במספר ראשי דיו ובכך יוצרת תמונה עם עומק ומרקם עשיר. ההדפסה נעשית ישירות על האריח והאיור מלא חיים ומדויק עד לפרטים הכי קטנים ממש כמו בטפט" אומרת בתיה מורנו, מנהלת תחום רכש קרמיקה בחברת אלוני.

כמו טפט (יחצ)
עמוק ופראי (יחצ)

בוהמה ומלכות

נגב ממשיכה להעניק במה לאמנים צעירים והפעם מארחת למשך חודש את שרון הורובץ חורש, בילת גלריית Mikalulla המציגה פרשנות משלה לעיצוב חדר רחצה. כל זה קורה בסניף הדגל של המותג ברחוב הלח"י 28 שבבני ברק. הורוביץ חורש, היא מהנדסת בניין בהכשרתה ומפקחת בנייה במקצועה המתמחה בעיצוב בתי יוקרה במטרה להביא בשורה אחרת, מרעננת ושונה לתחום עיצוב הבית. בתצוגה, יצקה אל תוך חלל הרחצה מוטיבים בוהמיינים בארומה מלכותית.

בוהמייני (צילום שי לוגסי)
ומלכותי (צילום שי לוגסי)

דנמרק על המפה

המותג הדני Bang & Olufsen למוצרי סאונד ואלקטרוניקה יוצא בשיתוף פעולה עם חלל הרהיטים PRAT LIVING ומציג חנות POP UP מסוגננת בחלל הרהיטים שלו. זה לצד חנות הדגל בקניון גינדי TLV. חנות הפופ אפ, שתהיה פתוחה עד סוף אוקטובר, חושפת את מגוון מוצרי הסאונד הנבחרים של המותג שבהם רמקולים במגוון גדלים, אזניות ורמקולים WIFI. אלו, משתלבים בהרמוניה עם הרהיטים והאקססוריז של שלל המותגים הדנים אותם מייבאת PRAT LIVING, המציגה למעלה מ- 25 מותגי עיצוב וריהוט מדנמרק.

חנות פופ אפ (צילום סיון מויאל)
מגוון מוצרי שמע (צילום סיון מויאל)
בעיצוב ואיכות דנים (צילום סיון מויאל)

אולי יעניין אותך גם...