הסלון. באדיבות יחצ טולמנ'ס דוט. וRENBY RED (צילום: ליאור גרונדמן)

עיצוב בית האח הגדול נחשף! כל התמונות והפרטים

זה קורה בערך פעם בשנה, מאות אלפי אנשים יושבים מול המסך ומחכים לגלות מיהם הדיירים שיכנסו לבית האח הגדול, אבל אם להיות כנים, מה שבאמת מעניין זה איך הבית נראה

גם השנה בדומה לשנה שעברה עיצב את הבית המפורסם במדינה המעצב שמרי גל נובק תוך שיתוף פעולה עם כמה מחנויות העיצוב המובילות בארץ. בית האח, הידוע בהיותו ססגוני במיוחד, לובש בכל עונה צבעים, ריהוט ואף חללים חדשים לחלוטין.

 

הבחירות העיצוביות מושפעות מבריף הלקוח כמובן ומנקודת מבטו של מעצב הבית "הבית עוצב ברוח מלונות הבוטיק עם נגיעות מרומזות לשנות ה-80" מסביר נובק על בחירותיו השנה "קווים נקיים ומעודנים, אסתטיקה נקייה ונינוחה, טקסטורות חמימות וטקסטיל עוטף ומכיל".

מי באמת עומד מאחורי הריהוט של הבית

חנויות העיצוב שסיפקו לבית את המראה הצבעוני שאתם רואים על המסך לקחו חלק בלתי נפרד בבניית האווירה אותה יחוו הדיירים לאורך העונה. ביניהן טולמנ'ס דוט, האחות הצעירה והשובבה של טולמנ'ס, המציעה רהיטים ופרטי עיצוב בחנויותיה ובחרה לרהט את בית האח דווקא עם רהיטים אייקונים שנוצרו ע"י מעצבי בינלאומיים מובילים.

 

ביניהם כסאות Zartan בחדר האוכל בעיצוב Philippe Starck למותג האיטלקי Magis, כורסאות DC בעיצוב Djordje Cukanovic למותג Ethnicraft וצמד שולחנות צד caliber בעיצוב Böttcher Henssler Kayser למותג הדני Wendelbo.

לדיירים שיעדיפו לנשום אוויר פסגות ירושלמי מחכה סביבת חוץ מרוהטת ומאובזרת בכורסת BENSON הצהובה, שעוצבה מפוליפרופילן ומתאימה לכל תנאי מזג האוויר לצד שולחנות מתכת בשחור לבן של המותג הצרפתי FERMOB.

 

לאלו שיעדיפו לתפוס שמש ירושלמית חמימה מחכה גם מיטת השיזוף HARRY של המותג הצרפתי Fermob שעוצבה על ידי HARALD GUGGENBICHLER.

באיזה מצעים הם ישנו ומי צבע את כורסת האח בסגול

לצד של הטקסטיל רתמה ההפקה את RENBY RED, המותג הצעיר של רנבי, המתמחה בטקסטיל והלבשת הבית ומציע וילונות, ריפוד, טפטים, מצעים וסוגי טקסטיל נוספים. נובק עבד בצמוד עם המותג ובחר במגוון עשיר של בדי ריפוד, וילונות וכריות נוי במגוון טקסטורות ובפרט שיעטפו את המתמודדים ויעניקו להם תחושה נעימה ומחבקת מהקרה הירושלמית של נווה אילן.

 

בין הפרטים המיוחדים אותם יצרו יחד עבור בית האח הגדול, RENBY RED ריפדו את כורסת האח הנמצאת בחדר האח הגדול ונראית כפרח לוטוס, מרופדת כולה בבד סגלגל.

פרט לפריטים המיוחדים, הבית לבש בריקים, פסיפסים, טלפון החוגה, קשתות, ספת קפיטונאז', ועוד אלמנטיים רבים שאצר נובק כמחווה לשנות ה-80 וכדי לייצר לדיירים בית חמים ונעים ולכם ערבי פריים טיים יפים.

עוד לקחו חלק בריהוט ועיצוב הבית פרט לטולמנ'ס דוט ורנבי רד, צמר שטיחים ואלוני.

בדי ריפוד RENBY RED. באדיבות יחצ טולמנ'ס דוט. וRENBY RED (צילום: ליאור גרונדמן)
באדיבות יחצ טולמנ'ס דוט. וRENBY RED (צילום: ליאור גרונדמן)
המדרגות. באדיבות יחצ טולמנ'ס דוט. וRENBY RED (צילום: ליאור גרונדמן)

יש לכם רעיונות, מחשבות או סיפורים מעניינים שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...