צורי דבוש, גיל ויינרב, עמיר איילון ועורך דין בן ציון אדורם. צילום ולרי פרושין

עוקפת בסיבוב: הכירו את תערוכת HOMEXPO החדשה

באירוע מושקע ב'חדר פרטי' התכנסו הבוקר, יום ד' 26/6 בכירי תעשיית העיצוב הישראלי, משקיעים ויזמים, למפגש מנהלים בו חשפה 'תים תערוכות' את פרויקט הדגל החדש שלה

תערוכות ריהוטים שחגגה בשנה שעברה 40 שנות פעילות מעבירה את המורשת שלה הלאה לפרויקט HOMEXPO.

עמיר אילון, מי שכונה 'האקספו מן' יוביל את הפרויקט שיימשך 4 ימים במרץ 2020 ויכלול לצד תערוכה מקצועית גדולה ששמה דגש על התעשייה המקומית, גם אקדמיה בה יתקיימו פאנלים, דיונים מקצועיים ופגישות מומחים במוקדי תוכן שונים במתחם הפרויקט. האירוע ייפנה למאות אלפי בונים, רוכשי דירות, משפרי דיור, ומשפחות שמשפצות ומרהטות את ביתן.

 

יו"ר תים, מר מאיר בראל, לא רק הכריז על המהלך אלא גם דאג לתוכן האירוע שכלל הרצאה מקצועית של מוקי אופנהיימר, מנהל חברת אתיקה, מומחה למנהיגות ואתיקה מקצועית ובין מנסחי הקוד האתי של צה"ל, משטרת ישראל וארגונים עסקיים רבים. והרצאה של Bj Cunnibgham, פרופסור כבוד בפקולטה לאמנויות ואדריכלות באוניברסיטת ברייטון ויועץ עסקי לחברות ותאגידים בינלאומיים בהם 'מקדונלד'ס', 'מיקרוסופט' ונוספות.

 

הגיעו והתרגשו מהבשורה: צורי דבוש, שירלי שוורץ, נחום חוגי, בני לרון, ישראל ברג, ישראל פסטרנק, צביקה רימון, גיל ויינרב, עוד בן ציון אדורם, יאיר אטיאס, אורי ניב, אילן שי, אילן לוגסי, דדו אביטל, עמית ליבק, משה ריקובר, טל טלמור דותן ועוד רבים נוספים.

שירלי שוורץ קאופמן ועמיר איילון. צילום ולרי פרושין
מאיר בראל, ישראל ברג ואיציק בר. צילום ולרי פרושין
משה ריקובר, עמיר איילון ונחום חוגי. צילום ולרי פרושין

אולי יעניין אותך גם...