מימין: משרדי athena (צילום טל בן יקר), משמאל: משרדי jelly botton (צילום יואב גורין)

סטודיו לקעקועים, מעונות ומשרדים בדיזינגוף – סטודיו צעיר להכיר!

את המדור החדש 'סטודיו צעיר - נעים להכיר' משיקות נועה ואורי מסטודיו ON והן מתרגשות כמעט כמונו, לפתוח את הדלת לחשיפה שכזו עבור מעצבים צעירים מכל התחומים

מתי נולד הסטודיו ומה היה החלום?

הסטודיו נולד באמצע 2019, איחדנו כוחות, שתי מעצבות פנים בעלות סטודיו עצמאי והחלטנו שיהיה נכון וחזק יותר להפוך לסטודיו אחד. החלום היה (ועדיין) להגיע למצב שבכל פרויקט עליו אנחנו עובדות יש אלמנט אחד לפחות שמחולל ומייצר חוויה בחלל, לעצב פרויקטים תוך התנסות בחומרים מעניינים, ירידה לפרטים ויצירה בחופשיות.

איך אתן מסתדרות ביניכן?

לפעמים לא מסדרים. וזה בסדר 🙂  חשוב לנו להיות בסיטואציה שבה יש דיון על נושאים מסוימים, גם אם זה הופך לדיון סוער, זה מייצר סיטואציה חיה, זה מפרה ומעניק רובדים נוספים לנושאים שעל פניו יכולים להצטייר כשוליים. אנחנו לא מסוג המעצבות שמשלימות אחת את השנייה בחשיבה העיצובית, אנחנו דווקא דומות מאוד בחשיבה בדרך כלל, אבל לכל אחת יש את הדקויות שלה שמייצרות שלם יותר מיוחד.

אנחנו. צילום יואב פלד

מה הפרויקט הכי מגניב שעשיתן ואיך קיבלתן אותו?

עיצוב מעונות סטודנטים בתל חי (BE), זה פרויקט שמשלב חללים ציבוריים צבעוניים ונע בין חללי פנים תעשייתיים לבין החוץ – הנוף של הגליל העליון. החיבור בין שניהם גם בתכנון ועיצוב החלל עבור סטודנטים צעירים בגליל העליון מייצר חווית עיצוב ייחודית. את הפרויקט קיבלנו דרך קולגות שלוקחים חלק בפרויקט.

מה היה הפרויקט הראשון שלכן ועל מה אתן מצטערות בו?

המשרדים של קבוצת דאון בדיזנגוף היה הפרויקט הראשון שעשינו יחד כסטודיו, על מה אנחנו מצטערות שם? אולי אם היה תקציב גבוה יותר יכולנו לנצל נישה קיימת שמיקמנו בה ארון די פשוט ובמקום לייצר נגרות בהתאמה אישית שתתכתב עם שאר העיצוב של המקום.

משרדי קבוצת דאון בדיזנגוף. (צילום טל בן יקר)

יתרונות, חלומות ונאומים

מה החלום המקצועי הכי גדול שלכן?

החלום המקצועי הוא די פשוט, להמשיך לעשות פרויקטים שימשיכו לעניין ולאתגר אותנו.

מה בחיים לא תעשו?

עבודת שרטוט בלבד, כלומר רק את הצד הטכני בפרויקט. חשוב לנו שבכל פרויקט גם אם מדובר בפרויקט יחסית פשוט וקטן שיהיה בו אלמנט עיצובי וחשיבה מחדש.

איזה יתרון יש לסטודיו צעיר על פני סטודיו ותיק?

המון המון מרץ ורצון שכל פרויקט בעצם יהיה ה-פרויקט בה' הידיעה.

סטודיו נועם יונה (צילום טל בן יקר)
(סטודיו נועם יונה לקעקועים.(צילום טל בן יקר)

מהו נאום המעלית שלכן?

האמת שאנחנו לא מהטיפוס שמרבה במילים וגם מעולם לא הכנו פיץ' (באמת שאמרנו שנעשה). כשאנחנו פוגשות לקוחות אנו מתארות את תהליך העבודה בצורה הכי נגישה ללקוח. בדרך כלל יוצא שאנחנו משלימות אחת את השניה בהסבר ככה שזה נראה כמו פיץ' שעמדנו מול המראה והתאמנו עליו, ככה אומרים לנו לפחות.

את מי אתן מעריצות?

ג'סטין ביבר ולה קורבוזיה. השילוב המדויק בין אלמנטים אדריכליים קונסטרוקטיביים, שפה נקייה ומחושבת לבין תחושה משוחררת, פופית שלא מתביישת להגיד ג'סטין ביבר.

LIGHTRICKS (צילום יואב פלד)

צבע, חומר או מהות, מי הכי חשוב ומי הכי פחות?

  1. מהות – היא המחוללת את החומר, התחושה והצבע
  2. חומר – החומר מגדיר את הצבע ולא הפוך. לחומר צבע וטקסטורה שיחודית לו והוא הבסיס
  3. צבע – מגדיר מחדש ומאפיין את החומר והמהות. ניתן לשחק איתו על גבי המהות והחומר

 

מהו לקוח חלומי?

לקוח שאוהב את הסגנון שלנו, סומך עלינו, נותן יד חופשית, וגם מגיע עם עולם תוכן פנימי וויזואלי (גם אם הוא לא מודע אליו) שמאפיין את המקום שנעצב עבורו.

הדמיה של פרויקט בתהליך. דירה בצפון תל אביב

על הדברים החשובים באמת

מה החלק האהוב עליכן ביותר בתהליך העבודה?

שלב התלת ממד וההדמיות, המעבר בין התכנית הדו מימדית לשלב בו מקבלים החלטות עיצוביות וחומריות. זהו חלק מהשירות שלנו כסטודיו, נשאר in-house ולא מייצאים החוצה, תמיד מהווה חלק חשוב התהליך, בד״כ זה גם השלב שבו הלקוח מתחבר באופן טוטאלי לפרויקט.

מה הכי הייתם רוצים שנדע על הסטודיו שלכם?

שאנחנו מאוד אוהבות את מה שאנחנו עושות. אנחנו מקדישות בכל פרויקט המון חשיבה על קונספט, פיתוח, אופי, התאמה ללקוחות. כל פרויקט שלנו מקבל עולם תוכן של עצמו מתוך אמונה והבנה של חשיבות העיצוב בחלל.

משרדי samsung next (צילום יואב פלד)
דוכן תכשיטים שני יעקבי (צילום יואב פלד)

תארו את הסטודיו במשפט בן 6 מילים בדיוק

אנחנו מעצבות חוויה, על-זמנית, פונקציונלית ומדויקת.

 

אז הן קצת רימו בלתאר את הסטודיו בשש מילים בדיוק אבל סלחנו כי קצת התאהבנו! הן עיצבו את סטודיו נועם יונה לקעקועים, את דוכן התכשיטים של שני יעקובי ועוד פרויקטים רבים וטובים ויפים שתוכלו לראות באתר שלהן.

רוצים להמליץ על חבר או מכר או אפילו על עצמכם למדור? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...