צילום: יח"צ

משחקים ברצינות: תערוכה חדשה לסטודיו נוב

בתערוכה שנפתחת בגלריית החווה, חושפים זוג המעצבים עדי עזר ויותם שפרוני קולקציה חדשה המבוססת על פיתוח מקורי

המעצבים והשותפים של סטודיו נוב (Knob) יוצרים מ- 2015 פריטי עיצוב, ריהוט ותאורה ייחודיים בקני מידה שונים. הם גם זכו בלא מעט פרסים כמו ציון לשבח בתחרות Intelligence Design Award, פרס זהב בתחרות A`Design Award והיו אחד מ- 50 המותגים הצעירים הנבחרים בתחרות Red Dot. הם שואפים שכל פריט היוצא מהסטודיו נועד להקרין ולהוסיף מחווה עדינה של נופך אישי לכל חלל הבית.

מראה מתכווננת. צילום תמוז רחמן

ב- 19.2 תפתח תערוכה שתחשוף לראשונה קולקציה חדשה של הסטודיו בשיתוף פעולה עם חברת התאורה Aqua Creations. הקולקציה מבוססת על פיתוח מקורי ופטנט רשום, וכוללת גופי תאורה אינטראקטיביים לבית ולמשרד. במרחב התערוכה מגלים המעצבים שדבר בו אינו מובן מאליו; חלקי רהיטים שהפכו לסוסי נדנדה דוהרים, גליוטינות עשויות מראה, חבלים מאירים, איורים תלת-ממדיים ויצורי נגינה פלאיים, מציגים השניים את העיצוב כמהלך פתוח של שאילה והתנסות.

Click Light צילום: אלבי צרפתי
DIY Rocking Horse צילום סטודיו נוב

“בסטודיו שלנו אנחנו בוחנים את הקשר שבין אימפרוביזציה ועיצוב" אמרו לנו השניים כשזכו בפרס A'Design בשנת 2019. "חיפשנו חוויה משחקית ודינאמית יותר והעברנו אותה למשתמש. אנשים שרואים את גוף התאורה רוצים מיד לגעת בו שכן חומר יומיומי מקבל חיים חדשים”.

 

התערוכה תיפתח 19.2 בגלריית "החווה" בחולון.

חומר יומיומי מקבל חיים חדשים. צילום תמוז רחמן

אולי יעניין אותך גם...