מעצבת הפנים מיטל סלומון (צילום: עמית גרון)

מציצים: מיטל סלומון בוחרת את 10 הגדולים

לואי ויטון, הרמס, בוהו שיק ותכשיטי יוקרה, האהבה לאופנה מעוררת בה מאז ומתמיד המון השראה. דירות שהן "פיסים"

1.

(צילום: עמית גרון)

דירת לואי ויטון.  עיצוב דירה בהשראת המזוודה הקלאסית של בית האופנה הידוע. הקונספט, הצבעוניות, הרהיטים והמרקמים נבחרו כדי ליצור חלל שעומד במבחן הזמן.

2.

(צילום: אסף פינצ'וק)

דירת הרמס. בחירת החומרים נעשתה ברוח העיצוב מוצרי העור של המותג הידוע וכך שולבו פריטי עץ , כסאות עור כתומים מתוחים לצד שטיחים ושמיכות רכות.

3.

(הדמיה: אנדו סטודיו)

דירה תכשיט. תכשיט יכול להשלים מראה או לעמוד בפני עצמו. בדירה זו, מקור ההשראה הוא תכשיט נשי, עגול ועדין. כך, גם האלמנטים שנבחרו: גופי תאורה בצורת טבעת עגולה לא שלמה ופרטי נגרות בעלי קצוות מעוגלים ושפה רכה שעוצבו  גם הם בהתאמה אישית.

4.

(הדמיה: אנדו סטודיו )

בוהו שיק. דירה בהשראת אופנת הבוהו שיק האתני שמחברת אותנו אל החזרה לטבע ולשימוש בחומרים טבעיים בטקסטורות תלת ממדיות.

5.

(הדמיה: Viewpoint)

עיצוב פנים בבית שהוא Resort. הלקוחה, שמטיילת ברחבי העולם ונהנית להתארח בבתי מלון מיוחדים ומעוצבים, ביקשה ליצור בית שהוא גם אתר נופש. לכן, משולבים בו אלמנטים מודרניים לצד אלמנטים מהאדריכלות האיסלמית

מה שגרם לי גם להיחשף לפרשנות החדשה של האדריכל ז'אן נובל לאמנות איסלמית.

6.

(צילום: אלעד גונן)

עיצוב בית פרטי להשקעה. בית פרטי שעוצב עבור לקוח למטרת השקעה.

7.

(צילום: גלי פלד)

סוויטת הורים כמו בבית מלון. חדרי השינה שאנימעצבת, מתוכננים כמו סוויטות בבתי מלון שכוללים חדר ארונות וחדר רחצה לכל חדר. החדר, כולל גם מקלחון עם מחולל אדים שזה בעצם מיני סאונה בתוך המקלחון, או אמבטיית free standing.

8.

(צילום: נופר בוגנים)

דירה בהפתעה. הלקוח, הוא תושב חוץ שהעניק לנו יד חופשית ליצור עבורו דירת נופש. הצבעוניות, שנעה בין גוני כחול וטורקיז לאפורים, מושפעת מהנוף הנשקף בחלקו אל הים ובחלקו לכיוון אורבני.

9.

(צילום: עמית גרון)

אופנה זו אהבה. היא תמיד ממלאת אותי השראה. הבדים, הטקסטורות והמרקמים מתורגמים לשפה אסתטית אחת ואפשר לראותם בכל סביבת מגורים אותה אני מעצבת. בסביבה הביתית, העולם הזה מתורגם לאסתטיקה לצד פרקטיקה, כשהמטרה לייצר סביבה הרמונית נעימה ועכשווית.

10.

(צילום: אסף פינצ'וק)

לצלול אל הכחול. דירת דופלקס בעלת חלל כפול בשרון. הגלריה, המשקיפה אל חלל הסלון, מאופיינת בצבעוניות מונוכרומטית עם צבעי ים בגוני טורקיז וחומרים בעלי אלמנטים חמים. ההשראה לפלטת החומרים והצבעים היא לגונת בטורקיז.

 

אולי יעניין אותך גם...