את מי אתם בוחרים? (תמונות באדיבות קואלה)

מעשה בארבעה כיסאות: הקלוע, הגבוה, זה שהוא כורסא ואחד מקטיפה

כיסאות שונים מתאימים לחללים שונים, אז איך אפשר להחליט מה הולך לאן? האופי קובע! לכל כיסא יש אחד כזה משלו וזה מה שקובע את עתידו בעולם. ומה האופי של הכיסא שלכם?

בין אם אתם מרעננים את עיצוב הבית הישן או מעצבים סופסוף את דירת חלומותיכם, כיסאות הולכים להיות חלק מהבחירות שתצטרכו לעשות. לפינת אוכל, לסלון, לחדר שינה, לחדר עבודה, בעצם כמעט בכל חלל בבית תוכלו למצוא את עצמכם מתלבטים איזה כיסא יתאים לו ויש כמה שאלות שתצטרכו לשאול את עצמכם לפני שתקבלו את ההחלטה הנכונה.

 

השאלה הראשונה וכנראה החשובה ביותר היא למה מיועד הכיסא? האם הוא מיועד לישיבה ממושכת בחדר עבודה, או שלמעשה הוא הולך לשמש לישיבה יחסית קצרה בזמן אכילה? האם הוא אמור 'לארח' חברים בסלון או שהוא בפינת ישבה בחלל שאין בו הרבה שימוש והוא יהיה בעיקר קישוט? חשוב מאוד לפני שמתחילים לחפש את הכיסא הנכון לדעת מה הולך להיות השימוש בו.

כיסא Fitz | Blue (באדיבות קואלה)

הטוב הרע והיפה

אחרי שקיבלתם את ההחלטה הזו, יהיה הרבה יותר קל לקבוע את גובה הכיסא שכן, גבהים של כיסאות וצורות המושבים נקבעים בהתאם לאופי השימוש בהם. לצורך העניין, כיסא גבוה ושאינו מרופד, לא מיועד לישיבה ממושכת לעומת כיסא נמוך שהמנח שלו מוטה לאחור ומאפשר לגוף לנוח בין מצב ישיבה לשכיבה.

אחרי שעניתם על השאלות הקשות, תוכלו להתחיל לחשוב על עיצוב הכיסא, צבעים, חומרים ואיך הם ישתלבו בחלל הבית שלכם. לכיסאות כמו לאנשים יש הרבה סוגים של אופי, הם יכולים להיות מזמינים, חמימים או קרירים, חצופים, ייחודיים ואפילו דעתניים. הנה כמה דוגמאות של כיסאות מעוצבים מבית קואלה עם אופי מיוחד שיוכלו להיות חלק מהבית שלכם:

הגבוה

בדרך כלל מדובר על כיסא בר כזה או אחר, יכול להתאים לישיבה סביב אי במטבח או בפינת ישיבה גבוהה. המושב שלו מרופד דמוי-עור בגוון כתום כמו גם המשענת, מה שמאפשר ישיבה יותר ממושכת והופך אותו לחלק מהסטייל של הבית או הפינה בו הוא ישב בעצמו.

כיסא Coss | Orange (צילומים קואלה)

הקלוע

הקש והראטן נמצאים איתנו כבר הרבה זמן אבל בשנים האחרונות תפסו תאוצה עם ההתייחסות המאוד חיובית שיש היום לחומרים טבעיים. עצם היותם דיי ניטראליים מאפשר להם להשתלב בחללים רבים לצד צבעים שונים. הכיסא הקלוע מרגיש כפרי אך הפך למודרני, הוא עשוי רגלי ברזל מושחרות ועליהן מושב ראטן.

כיסא Rachet, קואלה

הכורסא

לפעמים קצת קשה לטשטש את הגבול בין מי שהוא כיסא לבין מי שהיא כורסא. במקרה הזה, הכיסא בשילוב כרית מודולרית הפך לכורסא של ממש. יכול להיות חלק מחלל אירוח ולהיות 'הכורסא שבפינה' או פינת הישיבה בחדר הילדים או אפילו להשתלב בפינת הישיבה בחוץ.

כיסא Nedor, קואלה

קטיפה

סוג החומר הנבחר בדרך כלל משפיע על האווירה השוררת בחלל, כמו הרבה בחירות אחרות שאנחנו עושים. קטיפה היא חומר מאוד דומיננטי ויכולה להפוך את הכיסא שלכם, עם כל החלל לחצוף ונועז. הצבע גם משחק תפקיד כמובן אבל כשיש קטיפה, קשה מאוד להתעלם ממנה.

כיסא Round מקטיפה, קואלה

אז איזה כיסא אתם מחפשים? תבחרו נכון.

 

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...