עלמא ספנסר (צילום: ליאור גרונדמן)

מי זאת עלמא? ומה הקשר בין שטיחים ואשליה אופטית?

שיתוף פעולה חדש בגלריה 1of135, לאונג' עלמא ספנסר החדש, קולקציה דנית ב Prat Living וטכנולוגיה חדשנית ברנבי ואלוני

סריגה פראית

שיתוף פעולה יוצא דפן מתקיים בימים אלה בין גלריית 1of135 ומעצב האופנה ואמן הטקסטיל רביד הקן. המעצב והאמן הצעיר, זוכה הפרסים, שהספיק כבר להציג בשבוע האופנה הישראלי ולהשיג את תשומת לבו של מגזין 'ווג' האינטרנטי, ידוע כשובר מוסכמות בענף הטקסטיל והאמנות. קולקציית הקפסולה, עשויה טכניקות סריגה שונות שבהן קרושה, מסרגות, רקמה ודפוס משי. כל יצירה, היא אחת ויחידה במינה וממוסגרות בזכוכית כפולה המאפשרת לחומריות לשמור על אופיה הייחודי בכל חלל בו תוצב.

מי זו עלמא ספנסר

זוכרים את סושי סמבה ברמת החיל? אז זהו שהוא בכר לא. בדיוק באותו מקום, נפתח בימים אלה לאונג' עסקי ופרטי בשם עלמא ספנסר. המקום מיועד לאירוח עסקי ופרטי, אירועים וכנסים. בשעות היום המקום יהיה פתוח ומיועד נועד לתת מענה לקהל העסקי, ובשעות הערב יתקיימו בו אירועי חברות עסקיים ופרטיים. רונספט העיצוב, סובב סביב סיפור חייה של  עלמא ספנסר, דמות ציורית קוסמופוליטית המביאה לתל אביב חוויות רב תרבותיות ממסעותיה בעולם.

לאונג' עסקי (צילום: ליאור גרונדמן)
וגם פרטי (צילום: ליאור גרונדמן)

דנמרק כובשת

קולקציית חורף חדשה, דנית וחורפית מוצגת בחנות העיצוב PRAT LIVING ומציגה ספסלים, כורסאות, הדומים, פינות אוכל, שולחנות קפה וכיסאות בצבעוניות טרנדית לעונה. הרהיטים, משלבים עץ מלא בגזרה דקיקה ואלגנטית, כיאה לקווים דנים מובהקים, עם מגוון ריפודי בד בשמונה צבעים לבחירה.

דנית (צילום יחצ)
וחורפית (צילום יחצ)

בזכות החדשנות

בעידן בו מדפסות ליזר מייצרות מוצרי צריכה, היה זה צפוי שעיצובי התלת ממד יתפסו נתח חשוב ומשמעותי גם בהלבשת הבית. בתערוכת העיצוב שהתקימו לאחרונה, קיבלו השטיחים ממד חדש והפכו למשחק צורני במודלים גיאומטריים. אותו משחק, הצליח לייצר אשליה אופטית, המעניקה תחושה מציאותית של עומק וקושרת מאפיינים כמו פרספקטיבה ומרחב. בזכות טכנולוגיות ייצור מתקדמות, יצאו השטיחים מהריבוע, וקראו תיגר על כל מה שראינו והכרנו בעבר. 

שטיחי SOTTOSOPRA, בעיצוב FABIO NOVEMBRE, אותם ניתן להזמין ברנבי, נוצרו בהשראת היצירות המורכבות והמעודנות של האדריכל הבארוקי פיליפו ברונלסקי ויצירת האמנות החדשנית נארגה בעבודת יד בנפאל באמצעות 100% משי למגע חם ורך.

אשליה אופטית (צילום יחצ)
בהשראת אדריכל הבארוק (יחצ)

זה לילה סתווי

'ארטק בלאק' היא סדרת אריחי ענק אמנותית המסמלת את בוא הסתיו. הסדרה, בגוני שחור, אפור וחום, נראית כמו צילום כרום של פרחים ועלים. האריחים, ברשת אלוני, מודפסים דיגיטלית בשיטה חדשנית המייצרת אפקט של עומק ומרקם עשיר.

בהדפסה חדשנית (צילום יחצ)

אולי יעניין אותך גם...