פרידה קאלו, סטודיו גליפס (צילום יחצ)

מיהו הגבר המצליחן שיודע להביע אהבה? תשאלו את מרסל וואנדרס

בואו לבנות מונומנטים אדריכליים, לבחור ברזים עם טוויסט, לייצר חללים אינטימיים ולפאר אותם באמנות עשויה ברזל

בין אדמה והיי טק

אנחנו ראינו את הקולקציה הזו בתערוכה במילאנו והנה היא נוחתת עכשיו גם בארץ. בהשראת נופי איטליה, גוני האדמה, השמש היוקדת, הניחוחות ואורח החיים הים תיכוני, יצר מעצב העל, מרסל וואנדרס, קולקציה בסגנון חיים מודרני. יחד עם פי ג'יי נטוצי, יצרו השניים את 'דנדי' – קולקצייה ברת קיימא המותאמת לעידן ההיי טק ולגבר המצליחן שיודע להביע אהבה והכרת תודה לסביבה העוטפת אותו. "הדנדי בעיניי הוא מישהו שמכיר את מוצאו, נוסע ונודד ברחבי העולם אך יודע את  מורשתו ותמיד יחזור" אמר המעצב מרסל וונדרס שאת הקולקציה שלו ניתן למצוא בנטוצי.

חוזר אל נוף מולדתו (צילום יחצ)
אבל גם מתקדם הלאה (צילום יחצ)

עדיין לא מנויים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

לבנות את רומא מחדש

מצאנו פאזלים תלת ממדיים מבית נשיונל ג'אוגרפיק שגם יתאימו לגדולים וקטנים וגם ילמדו אותם דבר או שניים על אדריכלות. מה דעתכם לזנוח לרגע את גיבורי העל וליצור מודלים תלת ממדיים של אתרים היסטוריים תיירותיים? בסיום הרכבת המודל, אפשר גם לדבר על מקום בו ביקרנו בעבר או שאנחנו מקווים להגיע ולטייל בו בעתיד ואפילו לעיין בחוברת תיירות חינוכית המסבירה על היעד אותו אנו בונים. בגדג'טשופ תוכלו לבחור בין העיר לונדון וגשר לונדון, מגדל האימפייר סטייט בניו יורק או הקולוסיאום המפורסם ברומא. 

בשנה הבאה בניו יורק? (צילום יחצ)
או אולי בלונדון? (צילום יחצ)

בין נסתר וגלוי

מחיצות אווריריות בין חללים מייצרות סיפור מסגרת, מגדירות אזורים פונקציונאליים ומאפשרות למרחב להיות גם פתוח ואוורירי וגם הרמוני ואינטימי. מעצב הרהיטים יפרח בן צבי מציע מגוון פתרונות חציצה בדמותן של ספריות דו כיווניות או קירות סבכה (משרביה). המחיצה, יכולה להיות פיסולית ופונקציונאלית בפני עצמה או פשוטה, בעלת דוגמה ודקה יותר.

מחיצה פיסולית (צילום: שי אפגין)
או כזו בעלת דוגמה (צילום: שי אפגין)

מסטודיו לגלריה

אם אתם חובבי יצירה ישראלית בכלל ושל של אמנות תל ממדית עשויה ברזל, שווה שתכירו את גליפס – סטודיו לאמנות ועיצוב במתכת. היצירות עוסקות בנושאים שונים בהם:  אורבניות, טבע, אנשים, אהבה ויצירה נשית, תוך שימוש במגוון חומרים, כמו: ברזל, מתכת, פליז, אלומיניום ואפילו ציפויי זהב. הסטודיו של מרב רינגל, התחיל בחדר קטן בחולון, בצמוד למפעל מתכת תעשייתי משפחתי, והתרחב לגלריה גדולה בשכונת פלורנטין שאפילו שולח יצירות בהזמנה למדינות שונות ברחבי העולם.

All in your head (צילום יחצ)
תל אביב (צילום יחצ)

ברז עם טוויסט

עד סוף ינואר, תהיה פתוחה בדן דיזיין סנטר חנות פופ אפ של חברת חמת לרגל השקת TWIST – קונספט חדשני בעולם העיצוב לבית, המעניק לצרכן אפשרות לעצב, באמצעות אתר ייעודי, ברז בהתאם לטעמו האישי. הברזים, אותם עיצב המעצב אלון רזגור, מבוססים על פרסונליזציה וניתנים להרכבה באופנים רבים תוך שילוב דגמים וגימורים שונים.

ברז בהתאמה אישית (הדמייה: סטודיו מיראג)
חנות הפופ אפ (צילום לנס הפקות)

אולי יעניין אותך גם...