AtlasPlan בישראל. צילום באדיבות שיש דן

מאבנים ברזילאיות עוצמתיות למשטחי בהט דרמתיים – AtlasPlan מגיעה לישראל

חברת שיש דן החלה לייבא את המותג הבינלאומי שיודע לייצר לוחות פורצלן גדולים במיוחד, המדמים את האבן הטבעית באופן מושלם גם במראה וגם באיכויות החומר

חברת שיש דן החלה לייבא לארץ את מותג הפורצלן הבינלאומי – AtlasPlan. AtlasPlan מתמחה ביצירת משטחי פורצלן בעלי מראה יוקרתי שמשחזרים באופן אותנטי ומדויק את האיכויות והעושר של אבן טבעית. המרקמים, דפוס הוורידים ואפילו שבירת האור על החומר. הלוחות מיוצרים בטכנולוגיה חדשנית ויכולים להגיע במידות גדולות במיוחד שמשוות לחלל מראה נקי והמשכי.

מראה נקי והמשכי. צילום: AtlasPlan

הפורצלן הוא חומר חזק ואיכותי והוא נותן מענה למשטחים שדורשים היגיינה מקסימלית, חוזק והרמוניה אסתטית כמו משטחי מטבח,משטחי שולחן, משטחי גב, כיורים ויחידות בחדר רחצה. השילוב בין איכויות החומר של הפורצלן לבין המראה המתוחכם שלו הופך אותו לפתרון המושלם. לוחות הפורצלן הם חזקים במיוחד, עמידים לאורך זמן ולכן אידיאליים גם לחיפויי חוץ. מגוון הצבעים והדפוסים שניתן לקבל משילוב של שיש, אבן טבעית וטכנולוגיה מתקדמת מאפשר לייצר כל סוג של אוירה.

היגיינה מקסימלית בחדרי רחצה. צילום: AtlasPlan

בקולקציה החדשה של המותג ניתן למצוא את דגם Calacatta Imperiale. הדגם בצבע לבן חלב בעל ורידים אלגנטיים בגוני זהב, אדום, כתום ואפור בהיר. זהו דגם בעל מראה עצמתי המעניק תחכום ומענה הומוגני לחלל. כאחד. האיכויות של החומר והמראה שלו הופכים אותו אידיאלי למשטחי מטבח, משטחי עבודה וכל חיפוי בהיקף גדול. אותן תכונות גורמות לו לתת מענה מושלם גם לשימוש מסחרי בבתי מלון, ברים ומסעדות.

דגם קלקטה אימפריאל. צילום: AtlasPlan

מוצר מסקרן נוסף מהקולקציה החדשה הוא ה- Dolmen Pro שממקסם את המראה הדרמתי של אבן הבהט. זה בעצם אחד מהמוצרים האייקונים של החברה שחוזר עתה לייצור בטכנולוגיה חדשנית שמאפשרת לוחות גדולים במיוחד. האבן בעלת אפקט מאט ואיכויות קומפקטיות והומוגניות. מושלם ליישומים שדורשים המשכיות. גם כאן ניתן לקבל איכויות של אריחי פורצלן לצד אלגנטיות ומראה חסר פשרות של אבן טבעית.

דגם דולמן פרו. צילום: AtlasPlan

חברת שיש דן היא מספקיות השיש והאבן הגדולות בארץ. החברה נוסדה בשנת 1985 והיא מתמחה ביבוא ואספקת שיש, גרניט ואבן טבעית מספקי השיש הגדולים בעולם. שיש דן מתמחה בפרויקטים יוקרתיים בהם נדרשים פתרונות בתפירה אישית וכן בהספקת חומרים בהיקפים גבוהים למבנים ציבוריים ופרויקטים פרטיים.

אולי יעניין אותך גם...