חידוש אייקון, צילום: ינאי יחיאל

למען מטרה טובה: כיסאות כתר האייקוניים נצבעים בוורוד

חברת כתר בשיתוף עמותת 'אחת מתשע' קוראות לכן לשבת רגע, זה רגע שיכול להציל חיים

חברת כתר היא אחת החברות הישראליות הגדולות בארץ למוצרי פלסטיק. כל שלושים שניות מייצרים במפעלם ביוקנעם כיסא חדש, כשמונה מאות אלף מהם בשנה. הכיסא הלבן הקלאסי, המוכר לכל, מיוצר מעל עשרים וחמש שנים והפך עם הזמן לאייקון ישראלי ורב מכר. כעת, הכיסאות המוכרים נצבעים בצבע ורוד, צבע שמסמל את המאבק בסרטן השד.

 

מדי חודש אוקטובר, מציינים ברחבי העולם את חודש המודעות לסרטן השד. לכבוד זה, חברת כתר משיקה השנה מחדש את האייקון שלה במהדורה מיוחדת בגוון ורוד. זהו שיתוף פעולה עם עמותת 'אחת מתשע', עמותה הפועלת למען נשים שמתמודדות עם המחלה. המהלך בא במטרה לעורר מודעות, לעודד שיח בנושא ובעיקר, לדרבן נשים להקדים ולהיבדק, פעולה קטנה שיכולה להציל חיים. הגרסה המיוחדת, מוצעת לרכישה בסניפי החברה ובחנות האונליין שלה וכלל ההכנסות מיועדות לפעילות העמותה.  

'שבי רגע', תמונה: יח"צ

במסגרת השקת המהדורה, כמאה חברות וארגונים מובילים במשק, ביניהם יוניליוור, נסטלה אסם, בנק לאומי, מובילאיי ועוד רבים אחרים, מעמידים החודש בשטחיהם מיצבים ייחודים. המיצבים, כוללים עמדה עם הכיסא המדובר לצד כרזה עם הסלוגן 'שבי רגע- הרגע הזה עשוי להציל את חייך' ועליה מוטבע קוד QR עם גישה למידע בנושא. העמדות פזורות במפעלים, במשרדים ובשטחים ציבוריים של אותם הארגונים וכך, נחשפות אליהן מאות נשים.  

 

מלבד זאת, אותם הכיסאות מככבים מתחילת החודש במיצב בנמל תל אביב. אלפי כיסאות כתר בצבעי ורוד ולבן מעטרים שטח של עשרות מטרים ומרכיבים יחד סרט וורוד ענק, סמל לחודש המודעות לסרטן השד.

אמנם זהו מהלך שיווקי לכל דבר ועניין, באמצעותו כתר זוכה לפרסום ואהדה ציבורית חיובית, אך יחד עם זאת, אנחנו נהנים לראות את מעורבותם של ארגונים חזקים ונתינתם חזרה לחברה, למען מטרות חשובות וקידום נושאים משמעותיים ובעלי ערך כמו זה.

המיצב בנמל, תמונה באדיבות כתר, צילום:הרמון אזריפר

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? ~> כתבו לנו

אולי יעניין אותך גם...