LEGO Lifestyle Wood Collection (צילום יחצ)

לגו חוברת לחברת עיצוב מדנמרק ויחד הן משיקות קולקציית עץ

כשאנחנו חושבים על לגו, אנחנו מדמיינים חתיכות פלסטיק קטנות מפוזרות על הרצפה ונתקעות לנו ברגליים. הקולקציה הזו, היא הכל חוץ מזה

חברת העיצוב Room Copenhagen משיקה את קולקציית העץ הראשונה של LEGO מזה למעלה מ-60 שנה. הקולקציה עוצבה עבור הקהל הבוגר ועתידה, על פי שתי החברות, לשדרג את נראות חלל הפנים הביתי. היא כוללת מגוון של פריטי עיצוב, ביניהם מסגרות לתמונות, מתלי קיר, מתלי ספרים ומגירות שולחן. כל הפריטים מיוצרים מעץ אלון ונמכרים בשני גוונים של גימור, בהיר וכהה.

פינת עבודה של לגו (צילום יחצ)

המעצבים בחרו לקולקציה פלטת צבעים נייטרלית ואופי מינימליסטי שנועד להתאים למגוון חללים ולאסתטיקות שונות. כל אחד מהפריטים מורכב בעבודת יד ועוצב בקנה מידה לפי מידות לבני  הלגו המקוריות. זה כמובן מאפשר לערום פריטים מסוימים למגדל של קוביות, ממש כמו הלגו הצבעוני שכולנו מכירים.

 

למקרה שלא ידעתם, עד שנת 1960 גילפה לגו, אחת מיצרניות המשחקים המובילות בעולם, את כל עיצוביה מעץ, עת עשתה את המעבר לפלסטיק. מלבד השקה נוספת של דמות המיני מעץ ב-2018, הקולקציה החדשה הזו היא הפעם הראשונה שהמותג עובד עם החומר הטבעי הזה, מזה למעלה מ-60 שנה.

לגו למבוגרים (צילום יחצ)

הקולקציה נוצרה כחלק משיתוף הפעולה המתמשך של LEGO עם Room Copenhagen, שיוצרים עבורה מאז 2010 פריטי אחסון וארגון לבית, עבור קוביות המשחק. ג'ייקוב אברהרד, מנכ"ל Room Copenhagen, מספר על הפרויקט "אנחנו כבר מכירים היטב את העבודה והייצור של לבני לגו לאחסון וארגון חדרי ילדים, ההשקה הזו לוקחת את שיתוף הפעולה שלנו עם LEGO לשלב הבא, מבחינת הרחבת קו המוצרים למיקוד עבור מבוגרים. ניסינו את זה עם השקת המיני-פיגורה מעץ וההצלחה של המוצר הזה נתנה לנו השראה להוציא מגוון שלם מאותו החומר. LEGO הוא מותג ייחודי עם ערכים חזקים ואנו שמחים להביא את הקולקציה החדשה הזו לשוק."

איזה צבע אתם בוחרים? (צילום יחצ)

אולי יעניין אותך גם...