הכי חינוכי (יחצ)

כשכל העולם מטיף לקבלת האחר גם ברבי מתגייסת

המותג העולמי משלב עוד ועוד בובות ברבי וקן עם מאפיינים תרבותיים, אתניים וגופניים שונים, הכוללים גוני עור, צבעי עיניים, צבעים וטקסטורות שיער, מבני גוף ופנים, וסגנונות אופנתיים מגוונים. אנחנו לגמרי בעד

ידעתם שלמעלה מ 50% מהברביות שנמכרו בשנה שעברה ברחבי העולם היו ברביות בעלות איזשהו גוון או שוני כלשהו? ידעתם שבבריטניה למשל, הברבי בכיסא הגלגלים הייתה הבובה הנמכרת ביותר? ושהברבי הנמכרת ביותר בעולם כולו מסדרת הבובות המיוחדת, הייתה הברבי המלאה, בעלת עור כהה ותסרוקת אפרו? אנחנו לא ידענו והופתענו מאוד לטובה. הלוואי והילדים של כולנו יגדלו לקבלת ואהבת השונה והאחר.

חברת מאטל דואגת שלא להישאר מאחור ועושה הכל כדי להמשיך ולהיות רלוונטית גם בעולם המודרני של המאה ה 21, על המגמות והטרנדים החברתיים והתרבותיים שלו. את המגמה, היא התחילה בשנת 2015, כשהחלה לשלב עוד ועוד בובות ברבי וקן בעלות מאפיינים תרבותיים, אתניים וגופניים שונים, הכוללת גווני עור, צבעי עיניים, צבעים וטקסטורות שיער שונות, מבני גוף ופנים, וסגנונות אופנתיים מגוונים. מאז, השיק המותג ברביות מלאות, ברביות בעלות מבנה "נערי" וברביות עם מוגבלויות כולל כזו היושבת בכיסא גלגלים. שלא כמו בעבר, אז האדיר המותג את מבנה הגוף המושלם כביכול, שהתלוו לו גם גוון עור, עיניים ושיער אחרים, עכשיו כוללות בובות הברבי חמישה מבני גוף שונים, 22 גווני עור, 76 סגנונות שיער, 94 צבעי שיער ו13 צבעי עיניים.

לא פחות חשוב, בריאות ומדיטציה (יחצ)

עדיין לא מנויים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

קבלת השונה

מעניין למשל לדעת, שפוסט שהעלתה החברה בעמוד האינסטגרם שלה, בו הציגה לראשונה את אב הטיפוס של ברבי עם מחלת העור הנדירה ויטיליגו (בהקת), הפך לפוסט הפופולרי ביותר אי פעם בעמוד. כך, משיקה מאטל עם פרוס השנה החדשה סדרת בובות שבהן ברבי שמתרגלת מדיטציה, ברבי ללא שיער וברבי כהת עור עם פרוטזה זהובה. עוד, מושקות לראשונה בובות קן עם שיער ארוך וקן ג'ינג'י.

בנוסף, ולא פחות חשוב, יושק גם קו חדש של ברביות שיכלול מתרגלת מדיטציה ומיינדפולנס שאמור לעודד ילדים ובני נוער ליישם אורח חיים בריא. בכך, ממשיכה מאטל לעודד ילדים לתפיסה רב ממדית של יופי ואופנה, להתחבר לסוגים שונים של נשים ואנשים, ולחוות ולהתוודע לעולם הרחב סביבם. זאת, מתוך הכרה במגמה ההולכת וגוברת בקרב ילדים בעולם כולו לשפר את חייהם ובריאותם, גם במישור הפיזי וגם במישור המנטלי.

אולי יעניין אותך גם...