הטרנדולוגים
הטרנדולוגים

כן, לא, ורוד, מנומר: הטרנדולוגים מציגים חלק ראשון מתוך שלושה

נפגשנו עם יזם העיצוב גיל רויטר וחזאית הטרנדים נתלי יצחקוב לדיבור על המגמות, הטרנדים, הצבעים והמעצבים הנכונים לשנים הקרובות. אנחנו התאהבנו. בואו גם

והנה עוד עשרה דברים שיתכן ולא ידעתם על טרנדים:
מקורם של טרנדים במחקר מעמיק וניתוח, בין היתר, של תופעות פוליטיות, כלכליות, תרבותיות, חברתיות, אקלימיות ואופנתיות ברחבי העולם.
אירועי מדיה, אירועי ספורט בינלאומיים, סלבריטאים מכל הסוגים ופריצות דרך טכנולוגיות הם רק חלק ממקורות ההשראה לחיזוי טרנדים.
חברות טרנדים גדולות מפעילות "מחושים" בדמותם של מלקטי טרנדים המסתובבים בעולם ומעבירים מידע לבסיס האם. חברות גדולות מחזיקות מספר סניפים הפזורים בערים מרכזיות.
המידע הנאגר בחברות הטרנדים הוא סוד סודי מוחלט בהחלט הנשמר בחדרי כספות שתוכנם אף נשאר חסוי עד הרגע האחרון גם כלפי חלק מהעובדים בחברה.
חברות הטרנדים מאגדות את המידע לספרי טרנדים שנתיים שמחירם מגיע לאלפי שקלים ויותר.
חלק מחברות חיזוי הטרנדים עברו להפצת מידע און ליין שמנוי חודשי אליהם עולה גם הוא לא מעט כסף.
חברות לחיזוי טרנדים נוהגות לנסח את טיעוניהן לבחירות בטרנדים בניסוחים דומים לאלו של אוצרים בתערוכות: הם גבוהים לכאורה, לא לגמרי מובנים וכל אחד יכול לפרש אותם כרצונו.
לי אדלקורט נחשבת לאחת מכוהני הטרנדים הגדולים בעולם אם לא הגדולה שבהם. היא עוסקת במקצוע מזה חמישים שנה מאז היותה בת 21 ובריאיון ל LEGIT טענה שהיא תמיד צודקת בחיזויים שלה.
בעתיד, חשיבותם של טרנדים ככל הנראה תלך ותפחת שכן כל אחד מאתנו ישאף להיות אחד, יחיד וייחודי. בינתיים, כדאי לאמץ טרנדים רק לאחר הפעלת פילטר של ביקורת.
שווה לזכור! טרנדים הם בעיקר המצאה של כוחות השוק ותמיד יש מי שמרוויח מהם והרבה.

אולי יעניין אותך גם...