כש Lelièvre וז'אן פול גוטייה משתפים פעולה (יחצ)

כמה ימים אחרי הפרישה הדרמטית מהמסלול ז'אן פול גוטייה משיק קולקצייה לעיצוב הבית

אחרי ההצהרה שהותירה את סצנת האופנה בהלם, משיקה חברת Lelièvre את קולקציית הלבשת הבית שעיצב עבורה המעצב הנודע

בגיל 68 ולאחר 50 שנות קריירה בתחום האופנה, הודיע מעצב אופנת העל הצרפתי, ז'אן פול גוטייה, על פרישה סופית ממסלולי התצוגות. במהלך שנות הקריירה שלו, החזיק גוטייה מותג עצמאי ובמקביל עבד גם בשיתוף פעולה עם הרמס, עבורם שימש גם כמנהל אמנותי.

גוטייה היה ידוע כילד הפרא של האופנה הצרפתית וכמי שלא בוחל בשום אמצעי כדי לבלוט. בתצוגות האופנה שלו, שהיו על הגבול הפריק שואו, הוא שיתף דוגמנים ודוגמניות בוגרים ובעלי ממדים "נורמליים" ולא פעם שיחק עם ענייני גזע, מין ומגדר. גוטייה הוא גם מי שהכניס את אופנת חולצות המלחים ואת השיער הלבן / אפור שבמהלך הזמן הפך לגיטימי וטרנדי בסצנת האופנה ובכלל.

המסע לאירוויזיון, דנה אינטרנשיונל בשמלה של ז'אן פול גוטייה (צילום: זיו קורן)

גוטייה ידוע כמי שעיצב את חזיית החרוטים של מדונה וכמובן גם את שמלת הנוצות אותה לבשה דנה אינטרנשיונל בהופעתה וזכייתה אירוויזיון. השמלה, כללה חלק עליון המורכב מנוצות ציפורים צבעוניות, וכונתה "שמלת התוכי".

ז'אן פול גוטיה, אחד האייקונים הצרפתים הבולטים של שנות השמונים (יחצ)

עדיין לא רשומים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

בנוסף על כל עיסוקיו, שיתף גוטייה פעולה עם המותג הצרפתי לעיצוב הבית – רוש בובאה. עכשיו, מודיעה חברת Lelièvre על השקתה של קולקציית הלבשת הבית שעיצב עבורה המעצב השובב. הקולקציה, שזכתה לכינוי Pop Rock, היא שיתוף הפעולה השמיני במספר בין החברה הצרפתית לבין המעצב הצרפתי הנודע. הקולקציה הראשונה הושקה לפני כשבע שנים, כשגוטייה חגג את יום הולדתו ה 60.

גם פופ (יחצ)
וגם רוק (יחצ)

קולקציית הלבשת הבית הנוכחית של גוטייה, שתגיע בקרוב ל RENBY, חוגגת את הפופ עם נגיעות של רוק. בדומה לתצוגת האופנה האחרונה שלו, שהייתה התפוצצות ענקית של הקריירה המופתית שלו, מציג גוטייה בקולקצייה דגמים ססגוניים הנושאים את חתימת ידו השמחה והראוותנית.

לתוך זה, יצק גוטייה גם מגדת עתידות, אומני מקראמה, נופים קסומים וממד שלישי ומתעתע של דוגמת גלים גרפית.

ממד שלישי (יחצ)
ונופים קסומים (יחצ)

אולי יעניין אותך גם...