פנדי קאזה (צילום טל אגסי)

כך נראית אופנה עילית כשהיא פוגשת ספה בתפירה אישית – האייטם המלא

FENDI CASA עושים מה שצריך כדי לכבוש מחדש את הלב שלנו

מותג הליבינג FENDI CASA עשה דרך מעוררת השראה בשנים האחרונות. המותג היוקרתי והשמרני יחסית עבר מהפך אמיתי במטרה להתחבר לקהל הצעיר יותר ולרוח התקופה. את רפאלה ויניטלי, נשיאת luxury Living Group, פגשנו בתערוכת העיצוב Maison et Objet בפריז: "FENDI CASA מוציאה שלוש קולקציות חדשות בשנה. זו כמות בלתי נתפסת. הקולקציות החדשות מתבססות על מחקר וחדשנות ועל מתן ביטוי ליצירות של בית האופנה – פנדי, צבעים ודגמים מתורגמים לרהיטים ואביזרים לבית".

 

מותג היוקרה FENDI ידוע כסמל סטטוס על-זמני, רמת גימור, דיוק, תפירה ובחירת חומרי גלם חסרי פשרות. אבל FENDI זה קודם כל אופנה. בית האופנה הוותיק החל בשנה שעברה מהלך במטרה לכבוש את דור המילניום ואת דור ה- z והקים פלטפורמה דיגיטלית "F FOR FENDI " הפונה ללקוחות הצעירים בגובה העיניים ומדברת על עניינים שבוערים להם. החיבה של הדור הצעיר למותגים "מוחצנים" הובילה את FENDI למהלך של עדכון לוגו וחשיפתו בצורה מוחצנת יותר על הבדים. החלטה נכונה נוספת היתה חיבור למותג הספורט הוותיק FILA.

 

מותג הליבינג שואב השראה ממהלכי בית האופנה אבל מוריד את הווליום. ויגנטלי מדברת עם האדריכלית תהילה שלף והמעצב אלון חסון על החשיבות בפנייה לדור הצעיר ועל התובענות בהוצאת קולקציות חדשות בתכיפות גבוהה.

 

*הכתבה בשיתוף פיטרו הכט

אולי יעניין אותך גם...