סטודיו Sand to sand

כחול על שפת הים: המותג הישראלי שמעצב אוצרות טבע מהאדמה

Sand to sand, מותג עולה שמציע מוצרים המעוצבים כדי להיעלם

אובייקטים יפיפיים ונחשקים שהם גם טבעיים ומתכלים עם הזמן; ואזות, מטבעות מזל, צעצועים, מקטרות ותאמינו או לא, כולם עשויים חול. מאחורי המותג 'Sand to sand' הייחודי הזה עומדת המעצבת בבי ואת המסע שלה עם חומר הגלם היא החלה כבר בפרויקט הגמר שלה במחלקה לעיצוב תעשייתי בשנקר. המוצר הראשון עליו היא עבדה היה סדרת צעצועים מחול ים לילדים, שנמסים במים תוך כמה שעות ואינם משאירים טביעת אצבע אקולוגית.

 

אחרי הלימודים היא עבדה תקופה במשרד קריאייטיב, עד שהגיעה הקורונה, שאילצה אותה לצאת לחופשה ללא תשלום, אותה היא מינפה ליצירה ועשייה ואפילו בניית מותג. "בתקופה הזאת כולנו הרגשנו מאד חסרי מזל ורציתי לעשות לקרובים שלי משהו שישמח אותם וייתן להם תקווה. יצרתי מטבעות מזל שגם הם עשויים מחול ומיוצרים באותה טכנולוגיה, שאפשר לזרוק לים ולהביע משאלה או לשמור כקמע למזל טוב". מספרת בבי.

מטבעות מזל של Sand to sand
לחזור למקורות Sand to sand
מוצרים שנועדו להיעלם

המוצר החדש התקבל באהדה וההזמנות התחילו להיערם. היא החליטה לקחת את המושכות, לאגד את הפרויקטים לידי מותג ולהמשיך ולפתח קו מוצרים נוספים תחתיו. תוך זמן קצר הצטרפה למשפחה וואזה עם הטבעה המגיעה במספר גווני חול מחופים שונים בארץ, אותה היא גם הציגה במהלך שבוע העיצוב במילאנו.

 

"חול הוא חוויה מוחשית אך ארעית. מחובר לקצב הפנימי ביותר של כדור הארץ". המוצרים מהדהדים זיכרון של ים ותחושת הרוגע שהוא מביא איתו, אך יותר חשוב, ביסוד שלו הוא מעניק את ההבטחה לחזור למקורות. מוצרים רבים שמקיפים אותנו לא מחזיקים מעמד זמן רב, בגלל האיכות או הרצון התכוף שלנו להתחדש. אך חומר הגלם כמו הפלסטיק, נשאר איתנו במשך שנים רבות אחרי. "המשימה שלנו היא ליצור אוצרות טבע שנעשו כדי להיעשות מחדש, נושאים משמעות אישית מבלי לייצר פסולת", מציינים בחזון החברה, "שמור אותם קרוב אליך, והם יהדהדו את הכרת התודה על הפלנטה שלנו".

וואזות מחול ים
מותג ישראלי עם אג'נדה ירוקה

רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם

אולי יעניין אותך גם...