עיצוב מקומות עבודה (צילום יחצ)

יריד Maison&Objet הקרוב יעסוק במהפכת חללי עבודה

תחת הכותרת 'בואו נעבוד ביחד' יתמקד יריד העיצוב שיתקיים בפריז בספטמבר הקרוב בנושא הבוער של תכנון ועיצוב אזורי עבודה 

היחס החדש והמתחדש תדיר שלנו למקום העבודה, שמקורו מן הסתם בשינויים חברתיים, ממציא לנו גם את הקצב המואץ של השינויים בתכנון ועיצוב המשרדים של העת הנוכחית ושל העתיד. הטכנולוגיה והדיגיטציה הופכות את כולנו להרבה יותר ניידים ומשחררת אותנו מהתפאורה המשרדית אליה היינו מורגלים עד כה. העבודה עכשיו 'נוודית' הרבה יותר, מתרחשת במספר כתובות וניתנת למיצוי בחללים משתנים, בין אם מדובר במשרד שבו יש עכשיו דגש מהותי על עיצוב, בחללים משותפים ומהנים המושכרים לפי זמן או במשרד הביתי.

בעידן הרשתות החברתיות, עובדים לוקחים בעלות על חלל העבודה שלהם והופכים אותו אישי וייחודי להם. כשהתעשייה מתמודדת עם האתגרים החדשים הללו, יצרנים, מפיצים, מתכננים ומעצבים פונים יותר ויותר לעיצוב חללי עבודה בבתים פרטיים כדי להפוך אותם לאישיים יותר, ידידותיים, נוחים ויצירתיים במטרה לעזור לחברות למשוך ולשמר עובדים מוכשרים.

הסיבה שאני מספרת לכם את כל זה היא מכיוון שיריד Maison&Objet החליט לא להשאר חייב ולהצטרף לזרם העוסק בשאלות מהותיות הנוגעות במקומות העבודה של ההווה והעתיד. למעשה, כך מובטח, היריד יהפוך למן מעבדת התנסויות שתציע מיני פתרונות פונקציונאליים, טכנולוגיים ואסתטיים. האירוע יתמקד הפעם בעוסקים בתחום ויאפשר להם, כך מובטח, להיחשף לגישות רעננות בעזרת מבחר פריטי ריהוט, פריטי נוי וכדומה.

ההווה והעתיד של חללי עבודה (צילום יחצ)

יריד Maison&Objet יתקיים בין התאריכים 6-10/9/2019. לא פחות מ 1,000 מ"ר יוקדשו לנושא פתרונות לחללי עבודה. בנוסף, תוקדש לנושא ועידה שבה ישתתפו מומחים מסוגים שונים שיציגו פרויקטים לדוגמה. פגישות עסקים יתקיימו בין מבקרים ואנשי מקצוע שבהם יצרנים ומעצבים. עוד מובטח מיצב של אדריכל מומחה (ששמו טרם נחשף) שיציג את החזון שלו בחלל שיתמקד ביחסי גומלין ויצור חוויה שתשקף את חלל העבודה החברתי של היום. 

אולי יעניין אותך גם...