ARCHI GALLERY באדיבות CEA design

יותר ממה שדמיינתם: עולם הברזים מגיע למילאנו

חידושים טכנולוגיים, גישה ידידותית לסביבה ומעל הכל, עיצוב פונקציונאלי, נקי ואלגנטי

אנחנו ממשיכים לסכם לכם את שבוע העיצוב האיטלקי והפעם, המותג המסקרן והיפה שהציג אולם תצוגה מיוחד במינו במרכז מילאנו. חברת Ceadesign שמיובאת לארץ על ידי 'ויה ארקדיה', הציגה בגלריית ARCHI GALLERY בעיר. למי שאינו מכיר, המותג הוא שחקן מפתח בתחום מערכות הידרו-תרמו בגזרת הסניטריה עוד משנת 1984. עם השנים הלך והתחזק בתחום עיצוב הברזים וכיום, החברה מספקת מגוון רחב של מוצרים המיועדים לחדרי האמבטיה והמטבחים.

 

עיצוב הגלריה ואולם התצוגה ברובע הבררה השיקי עמד בשורה עם הסטייל והחדשות שצבעו את העיר בשבוע העיצוב. החלל, עוצב בהלימה עם המוצרים והקולקציות האסתטיות שהציג, ואופיין בקשתות ותאורה רכה ומעודנת וביטא את המפגש בין רעיונות, משאבים ומוצרים לחלל אדריכלי.

ARCHI GALLERY באדיבות CEA design
ARCHI GALLERY באדיבות CEA design

כמו מותגים רבים אחרים, החברה האיטלקית מתיישרת מול ערכי הקיימות אליהם העולם צועד עם שימוש נרחב בפלדת אל-חלד, חומר גלם שנחשב היגייני ואקולוגי, אותו ניתן למחזר לחלוטין בסוף חייו, בנוסף, היא מתגאה בשימוש במקורות אנרגיה מתחדשים ומצומצמים. מלבד הגישה בת הקיימא, החוזקה של המותג טמונה בעיצוב, הפונקציונאליות, מודולריות וקלות ההתקנה.

 

אין ספק שהיום אנחנו משקיעים יותר ויותר בעיצוב הבית וחדרי האמבטיה בפרט. בשנים האחרונות למדנו את מקומו של הבית בחיינו ואת החשיבות בלייצר לעצמנו מרחב נעים ורגוע. אנחנו כבר מכירים בחיבור החזק שבין גוף ונפש ואין משהו חשוב יותר מתחושת הרווחה שלנו. אחד המוצרים שהוצגו הוא WATER GALLERY שמאפשר התאמה אישית ומשחק בין זרמי המים ואור, כי מי מאיתנו לא היה רוצה להכניס קצת מפלים וערפל שנשטפים באורות צבעוניים לשגרת ההיגיינה שלו? 

WATER GALLERY באדיבות CEA design

הקולקציה שלהם לא מסתכמת רק במוצרי סניטריה ומתפתחת גם למוצרים אחרים, דוגמה טובה היא דגם ARIACHIARA . זהו אובייקט שמעבר ליכולות האוורור שלו הנראות מיד לעין, הוא משלב יכולות טיהור אוויר, גוף תאורה ורמקולים להשמעת מוזיקה, הכל במקום אחד. העיצוב שלו מורכב מהתקן תקרה מתכתי מפלדת אל חלד שמגיע בגוון מוברש או חלק. קשה להאמין, אך בתוכו מוסתר כל הקסם; המנוע, מערכת השליטה, נורות הלד, תיבת התהודה ואפילו מערכת לטיהור האוויר. כנפי המאוורר האלגנטיים באים בגוון עץ טבעי, לבן מט או בצבע שחור.

 

ARIACHIARA באדיבות CEA design

מערכת מודולרית נוספת היא ABACO, שבעיצובה הליניארי, הנקי והשקט מפתיעה ביישומים שלה ומכניסה ארגון וסדר לחלל. היחידה מצוידת בתאורת רצפה רכה שמאירה גם את הקיר עליה היא מותקנת. אפילו האסלה טומנת בחובה חדשנות, עם פונקציה של ניקוז, שטיפה ובידה בגוף אחד. היא כולה עשויה פלדת אל חלד המזוהה עם המותג, עמידה במבחן הזמן ובעלת משטח אנטי-בקטריאלי. אלה, משתלבים מצוין עם החיפוי עשוי שיש או עץ לבחירת הלקוח ולצד גוונים ייחודיים כמו יהלום שחור, זהב בהיר, ברונזה ונחושת.

ABACO באדיבות CEA design
ABACO באדיבות CEA design

בין קו המוצרים שלהם, מצאנו מוצר מעניין בשם HOOK זהו אלמנט אנכי המיועד לחוץ, מעולה לחצרות ומרפסות ונוצר בהשראת צנרות המים הוותיקות שהוצבו בעבר חיצונית לקיר. הקונספט מאחוריו הוא שניתן לתלות לכל אורכו חפצים יומיומיים ושימושיים לנוחיות מרבית, אם זה עציץ, מחזיק אופניים או וו תלייה לצינור מים מאריך. העיצוב הוא כקו נקי ומתמשך עם ידית רכה וארגונומית, שצורתה מזכירה חלוק נחל ומשתלבת בטבעיות בסביבה.

HOOK באדיבות CEA design

פרויקט ברזי הוויסות הראשון של החברה, סדרת CUT PLUS, משנת 1998 הינו פרי שיתוף פעולה של האדריכלים Mario Tessarollo ו-Tiberio Cerato וזכה בפרסים רבים במשך השנים. כעת, המוצר שבתנועה אחת קטנה מאפשרת לווסת את זרימת המים, חוזר לככב בוורסיה חדשה.

CUT PLUS באדיבות CEA design

הקולקציה שלהם מתוכננת בקו מודרני, נקי ושקט, עם צורות גיאומטריות שמשתלבות נהדר בכל סביבה. כמו למשל הרחבה של קולקציית GIOTTO PLUS בעלת ידית מווסתת יחידה שמעוצבת על טהרת העיגול ושלמותו.

GIOTTO PLUS באדיבות CEA design

שדה הברזים הולך ומשתכלל, מייעל ומשפר את חוויות היום-יום שלנו. הברזים מאפשרים התאמה למרחבים האישיים שלנו. כתכשיט מעודן, פרט קטן שמחביא בתוכו יכולות טכנולוגיות ואסתטיות גבוהות. כל הקולקציות יעשו את דרכן בקרוב מאוד ממילאנו לישראל לאולמות התצוגה של 'ויה ארקדיה'.

 

הכתבה מוגשת מטעם 'ויה ארקדיה'

אולי יעניין אותך גם...