קולקציה חדשה של Jakob Schlaepfer ב RENBY (יחצ)

טפטים, שטיחים ואיפה נתלה את המעיל בחורף הקרוב?

בעונת החורף מותגי העיצוב מתארגנים אחרת בגלל ההתכנסות בבתים. בזארה הום הולכים על שלווה ניטרלית, בטולמנ'ס שואבים השראה מהרי ההימלאיה, ברנבי משחקים עם ממדים, סטודיו קרמיקה מציע ספא ביתי ודומיסיל דואגת לנו למתלים למעילים

החורף כאן

בחורף, לצבעי העונה בעיצוב חלל הבית יש כוח כפול, כי הם מקיפים אותנו הרבה יותר שעות ביום. בזארה הום, הלכו על חללים מינימליסטים המציגים שלווה עיצובית, לצד פריטים ניטרלים בעלי מרקמים עשירים וגימורים מלאכותיים. החומרים המובילים אצלם העונה, הם פשתן, צמר ועץ. לצדם, צבעי יער מביאים את העונה החדשה אל תוך הבתים עם בדים ירוקים, אדומים וחרדליים.

הצהרה סתווית (יחצ)
בתוך הבתים (יחצ)

הומאז' להימלאיה

Parvata, השם הנפאלי למילה הר, הוא שטיח שנוצר כמחווה למדינה בה נוצר – עמק קטמנדו שבבסיס ההימלאיה. בניצוחו של המעצב ג'אן מארי מסעוד, תרגמו אמני מלאכה נפאליים וטיבטיים, את נפלאות הטבע לשטיח יחודי המאופין בתצורות סלעי ההימלאיה. למעשה, מדובר בשיתוף הפעולה הראשון בין המעצב הצרפתי לחברת CC Tapis, יצרנית השטיחים האיטלקית ששורשיה נטועים בצרפת. הרווחים ממכירת השטיח, בין היתר בטולמנ'ס ישראל, יועברו על ידי קרן החינוך שייסדה CC-tapis, למימון חינוך בית ספרי ואוניברסיטאי של ילדי אמני המלאכה הנפאלים והטיבטיים האורגים עבור החברה.

נפלאות הטבע (יחצ)
שבבסיס ההימלאיה (יחצ)

קצת דרמה לא תזיק

פרחים גדולים ודומיננטיים, צבעוניות וירטואוזיות ומשחקיים גרפיים גדולי ממדים מאפיינים את קולקציית הטפטים החדשה של  בית העיצוב Jakob Schlaepfer לסתיו- חורף הנוכחי. בהחלט לא משהו שמתאים לכל אחד או לכל בית. הקולקציה, העשויה בטכנולוגיות המתקדמות הקיימות, בוחנת את גבולות הצבע והטקסטורות תוך עיסוק במשחק הוויזאולי שבין דו לתלת ממד. חמישה מהדגמים מודפסים על נייר בד מוכסף ויוצרים אפקט בוהק שלא ניתן להתעלם ממנו. את כל זה צוכלו לפגוש ב RENBY.

טכנולוגיות מתקדמות (יחצ)
ומשחקים בממדים (יחצ)

לתלות את המעיל

ממש בקרוב יגיע שפע של ימים קרים וסגריריים ולפי התחזית, גם מאוד גשומים. לכן, זה רק עניין של זמן עד שהמטריות, הכובעים והמעילים יחזרו לחיינו בסערה. רגע לפני, מציעה חברת דומיסיל, שפע של מתלים וקולבים שיעזרו לנו לעבור בשלום את העונה הקרה ויהפכו את הבית למרחב מעוצב במיוחד.

מתלים מגוונים (יחצ)
לחורף גום במיוחד (יחצ)

ספא ביתי

רשת סטודיו קרמיקה, מציגה לרגל העונה הקרה, מגוון אמבטיות של מותגים בינלאומיים מובילים. "בתפיסת העיצוב העכשווית, מהוות האמבטיות חלק בלתי נפרד מחדרי הרחצה המשמשים כחדרי טהרה לכל דבר בהם ניתן להרגע, לשטוף מעלינו את טרדות היום ולטעון מצברים" אומרת סיניה בלקלנדר, סמנכ"לית השיווק של המותג. 

חדרי טנרה (יחצ)
וספא ביתי (יחצ)

אולי יעניין אותך גם...