Maison&Objet, ספטמבר 2021 (צילום יחצ)

זה מה שמחכה לכם בתערוכת Maison&Objet ושבוע העיצוב של פריז

שני האירועים שמתקיימים כל שנה בספטמבר ועברו למרחב הדיגיטלי בשנה שעברה, מתקיימים הפעם כמו בעבר. אספנו לכם את כל הפרטים והדברים החשובים שאתם צריכים לדעת

אחרי למעלה משנה של אירועי אונליין וחיים בדיגיטל, הגרסה האמיתית של יריד Maison&Objet ושבוע העיצוב של פריז סופסוף תהפוך למציאות בעוד שבועיים 9-18/9. בחודשים האחרונים שקדו מארגני האירוע על סקר אדיר ממדים בקרב קהילת העיצוב והלייף סטייל, על מנת להבין יותר טוב את השוק כיום, איך הוא השתנה, מה צופן לנו העתיד ואיך כל דבר הזה משפיע על הקהילה.

 

"מבחינת ההכנסות, 65% מהנשאלים אישרו כי התחזית שלהם לחודשים הקרובים היא בין חיובית לחיובית מאוד, בעוד 20% שוקלים להרחיב את הצוותים שלהם ולייצר מקומות עבודה חדשים לפני יציאת השנה." מעדכנים מארגני Maison&Objet בעקבות אותו מחקר שיזמו, "מבחינת מודל עבודה, המשרדים מודולריים הביתיים כבר הפכו לטרנד של ממש ונראה שהגמישות שמאפיינת את חיי הבית הופכת למגמה נפוצה יותר ויותר. עובדים אמנם חוזרים בהדרגה למשרדים, אך רובם המכריע של השכירים והעצמאיים מעוניינים לחזור למקום העבודה ולשמור על גמישות מסוימת, שתאפשר להם לעבוד מהבית לפחות פעם בשבוע."

עם האופטימיות הזו שעתידה להמשיך ולהשפיע לטובה על הענף, מהדורת ספטמבר Maison&Objet 2021 יוצאת לדרך, כשלמעלה מ 1,300 מותגים אישרו את השתתפותם. "כבר בתחילת השנה, קהילת הירידים הבהירה שהיא מעוניינת לחזור לאירועים בעולם האמיתי על מנת לגלות ולהשיק קולקציות חדשות, לגעת, להריח ולהרגיש את המוצרים המוצגים." מסבירים ב Maison&Objet, "היום, הרצון הזה מוחשי מתמיד, בעיקר אחרי שהמותגים המציגים בירידים הצהירו במחקר כי נוכחותם הפיזית ביריד חיונית ליצירת קשרים חדשים, לנטוורקינג, לראות את המתחרים ולקבל הבנה ברורה יותר של השוק בכללותו."

 

הנושא שבחרו המארגנים למהדורה זו הוא Desirable Development או פיתוח נחשק בתרגום חופשי לעברית. "בכל מהדורה של Maison&Objet אנו מזהים מקורות השראה חדשים ומנתחים טרנדים עכשוויים, לצד סוגים חדשים של התנהגות צרכנים. הנושא 'פיתוח נחשק' מאפשר לנו להדגיש את תיאבון הצרכנים למוצרים אתיים ולפתרונות שהמותגים מציעים. זו לא ממש מגמה כמו תנועה בסיסית אמיתית ש Maison&Objet ממחישה, ונראית כי נבנתה כדי להחזיק מעמד בכל הבתים שלנו."

במקביל לתערוכה בפריז שתחל ב 9/9 ותימשך עד 13/9, יתקיים גם שבוע העיצוב של פריז, החל מ 9/9 ועד 18/9. מארגניו החליטו לאמץ לחיקם את הנושא ' Desirable Development' שנבחר על ידי Maison&Objet ולתת לו את הפרשנות שלהם ברחבי עיר האורות. האירוע מאגד תחתיו למעלה מ 200 כתובות שיציגו עיצוב על גווניו הרבים, בחלוקה למחוזות העיר. תוכלו להרכיב לעצמכם את המסלול המועדף עליכם לפי אותם מחוזות או לפי נושאים, שתי האופציות מפורטות באתר ויאפשרו לכם לראות את שעתיד לבוא.

Paris design week factory (צילום יחצ)

חוץ מהתערוכות והמיצבים עצמם, יתקיימו גם הרצאות ודיונים בנושאים שונים כמו קיימות, אסטרטגיות עיצוב וסטוריטלינג, קריאייטיביות ותחרויות עיצוב, חומרים חדשניים, שווקים חדשים ועוד. "עם חזרת שניה האירועים האלו לבירה הצרפתית, אנחנו יכולים להציע לאנשי מקצוע וחובבי העיצוב את ההזדמנות להתחבר שוב באופן אישי, וזה משהו שפספסנו כל כך בחודשים האחרונים." אומר פיליפ ברוקרט, המנכ"ל של Maison&Objet, "ההתלהבות, התשוקה והאנרגיה של הצוותים שלנו, הן אלה שהולכות להביא לכם את מיטב העיצוב בפריז” הוא מסכם.

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...