קולקציית קיץ של FOX HOME (צילום דניאל לילה)

שבועות בפתח, עיצוב טבעי ופינוקי קיץ

בגולף אנד קו מתייחסים לשבועות, פוקס הום ומיניסו משיקים קולקציות קיץ מרעננות ובפלורליס מכניסים את הטבע הביתה

שבועות מעבר לפינה

קולקציה לבנה המכסה את כל חדרי הבית, בהם המטבח,\ וחדר השינה מחכה לכם ברשת סניפי גולף אנד קו. בין היתר, תוכלו למצוא מצעים, כריות, כלי אוכל והגשה ושאר פריטים במראה חגיגי ונקי.

גולף & קו אביב קיץ 2019 צילום ערן סלם (136)פורצלן 9.90-89.90
גולף & קו אביב קיץ 2019 צילום ערן סלם (58)מחיר סט פרקל 379-589 שקלים

פינוקי קיץ 1

במזג האוויר הזה, כולנו מחשים איך לברוח החוצה אל הים והבריכה. בדיוק בשביל זה וכדי להשלים את החוויה, נוצרה קולקצייה חדשה הכוללת משענת לראש בזמן רביצה בחוץ, מעמד ננעץ למשקה וטלפון ניי, תיק הקפאה לבקבוק, בקבוקי מים וצידניות. את כל הטוב הזה, תוכלו למצוא ברשת FOX HOME לצד הפתעות נוספות כמו תיק קש, כובע קש, פראו דו שכבתי המשמש גם כמגבת, מגבות חוף ואפילו שרשראות למראה משלים כאבזור לפראו. 

מגבת חוף (צילום יחצ)

פינוקי קיץ 2

עוד פריטים רעננים לקיץ תוכלו למצוא ברשת מיניסו. המגוון הקיצי של הרשת כולל מיני מאוורר נטען USB, בקבוקי מים מעוצבים, גוף תאורה בצורת גלידה, מוצרים בעיצובי והדפסי פירות, תיקי בד, קיט לנסיעות, כיסויים לדרכון ואפילו נעלי אצבע. אם תסורו לאחד הסניפים, שסביר להניח שאחרי שבועיים גבר יחכו לכם פריטים חדשים. המוצרים מגיעים בגוני פסטל חייכניים ומתוקים.

מאוורר ידני נטען (צילום יחצ)
ותיקי בד בהדפסי פירות (צילום יחצ)

עיצוב טבעי

קש, ראטן, במבוק, עץ וחומרי גלם טבעיים נוספים נמצאים בבסיסה של קולקציית הקיץ של פלורליס. מהקש הגמיש יוצרים סלסלות וחבלים בעוביים שונים, מהם קולעים שטיחים וסלים. הבמבוק והראטן, העמידים וקלי המשקל, משמשים כבסיס נפלא לעיצוב רהיטי גן וריהוט משלים,.אלו, המעצימים יותר מכל את התחושה שהטבע נכנס הביתה ותורמים רבות ליצירת אווירה המשדרת חופש ונונשלנטיות גם בין ארבעה קירות. בקולקציית הקיץ שניתן למצוא בסניפי הרשת, נעשה שימוש בחומרים הללו עבור פריטי ריהוט כמו שולחנות, כסאות, כורסאות , סלים ושטיחים.

הדומי קש (צילום יחצ)
סלי קש (צילום יחצ)

אולי יעניין אותך גם...