נראה לראשונה ביורולוצ'ה, ז'אן נובל למותג NEMO, כלי אור (צילום יחצ)

צללים של צבע, רוח יצירתית ואוונגרד בסלון

כלי אור מציגה גוף תאורה עתידני, בתומיק חוגגים קולקציה רומנטית על זמנית ובעילית הלבשה לבית הולכים דווקא על אמצע המאה הקודמת 

תערוכת יורולוצ'ה, שהתקיימה במסגרת יריד העיצוב של מילאנו אמנם הסתיימה לפני כשבועיים, אבל הזרקור אל גופי התאורה שהוצגו בה מאיר עכשיו ממש חזק. המותג NEMO, הקיים בארץ בכלי אור, הציג במקום וחשף שיתופי פעולה עם מעצבים מוכרים יותר ופחות. בין היתר, הוצג שיתוף פעולה מעניין עם האדריכל הצרפתי הידוע ז'אן נובל. גוף התאורה ONLINES מבוסס על טכנולוגיית ה LED ויוצר תצורות אינסופיות של אור ושקיפות. על גבי בסיס אלומיניום צבוע בלבן מונחים לוחות פלסטיים צבעוניים המשמשים כדפיוזרים למסילות האור שמונחות בתחתית. גוף התאורה מציג את עקרונות האופטיקה בצורה דקורטיבית כשהאור שעובר בין הלוחות יוצר צללים שונים בין צבעי היסוד.  

הצבעוניות של ז'אן נובל (צילום יחצ)
לעומת הסטריליות של ברנרד אוסן (צילום יחצ)

קולקציית ריהוט אביבית חדשה היא תמיד סיבה למסיבה. זו של תומיק, שמה את העץ במרכז ומעניקה לו ניחוח עדכני אך על זמני עם המון סטייל, רומנטיקה, נוסטלגיה ומשחקי ערבוב והתאמה. היופי בקולקציות הוא בכך שכמעט כל רהיט יכול להתאים לכל אחד מחדרי הבית באפן שכשמיצא את תפקידו בחדר אחד, ניתן לשנע אותו לחדר אחר ובכך כמו להעניק לו חיים חדשים. לצד קולקציית יבוא, רבים מהרהיטים נבנים בנגרייה הסמוכה לאולם התצוגה ולכן מתאפיינים ברוח יצירתית ובמגע אנושי.

מתאים לכל חלקי הבית (צילום לינוי ודרור)
ולחגיגות מכל הסוגים (צילום לינוי ודרור)

מי שביקר במילאנו לאחרונה, במסגרת שבוע העיצוב או בכלל, בטח נתקל בשיתוף הפעולה החצוף בין חברת Seletti ו Studio Job. הפריטים שהחבורה הזו מייצרים ביחד הם תמיד הצבעוניים, הבועטים, החצופים והנועזים ביותר. מיני פרטים בלתי קונבנציונאליים שממש לא ניתן להתעלם מהם, תוכלו למצוא בסניפי רשת סוהו שדואגת לייבא רהיטים קטנים, אביזרי ואביזרי נוי.

חצופים (צילום יחצ)

תמיד חלמתם על חיפויי קיר אוונגרדיים בסגנון אמצע המאה הקודמת? אז הנה לכם קולקציה שנהגתה בהשראת האמנות המודרנית בשילוב נועז של חומרים, הדפסים גראפיים, צבעוניות נועזת ולא קונבנציונאלית ובעיקר, מגע אקספרסיבי שקשה להתעלם ממנו. אז אם אתם בקטע של ניגודים עזים כמו מט מול מבריק, אקספרימנטלי מול הרמוני, קווים מלוטשים מול דפוסים גיאומטריים, צבעים כהים מול בהירים – תוכלו למצוא את כל זה בעילית הלבשה לבית.

גיאומטרי (צילום ARTE STUDIO)
וגם בירוקים (צילום ARTE STUDIO)

אולי יעניין אותך גם...