תתחדשי, שירנקה (צילום גיא נחום לוי)

עיצוב אפריקאי, סקס אפיל וגוף תאורה קסום

באיקאה עובדים על שיתוף פעולה בין תחומי ובין יבשתי, שירנקה משיקה אתר עם קטגוריית סגנון חיים, בקרני תכלת יש גוף תאורה רב שימושי וסוהו מפתיעה עם קולקציה צבעונית ומתמחזרת

קולקציות חדשות ומוגבלות תמיד מסקרנות. הפעם, מדובר בקולקציה שעוצבה על ידי עשרה מעצבים משבע מדינות אפריקאיות שנפגשו עם חמישה מעצבי איקאה. שיתוף הפעולה הבין תחומי ובין יבשתי, הביא לתוצאה כיפית ומקורית המשלבת סגנונות עיצוב שונים. הקולקציה נוצרה בהשראת הטקסים העירוניים המודרניים המשותפים לכל התרבויות והדברים שאנו עושים ומשתמשים בהם מדי יום כדי להרגיש בבית. המעצבים המשתתפים מגיעים מתחומי האדריכלות, עיצוב הרהיטים, האופנה והפיסול. ויוה אפריקה.

קולקציית OVERALLT (צילום יחצ)

סקס אפיל ורוק-אנד-רול

לא לעיתים קרובות אנחנו נפגשים עם פריטי עיצוב לבית מלאי פנטזיה, הומור, תעוזה וסקס אפיל. שירן כדר-מילר, שהשיקה אתר חדש, הקדישה קטגוריה לפריטי סגנון חיים לבית כמו צלחות, כוסות, מצעים, כלים חד פעמיים, שטיחים ועוד הפתעות. מבחינתה של שירן – האתר הוא עולם. אם אתם אוהבים נצנצים ורודים, זהבים וחיוכים – סורו לבקר.

כוסות שמפניה (צילום יחצ)

מנורת הקסם

קשה להעביר שבוע בלי להזכיר את הסטודיו היפני ננדו. הפעם, הם מציגים את גוף התאורה Gaku (מסגרת) שהוא בעצם אוביקט שעוצב ל FLOS. גוף התאורה מבקש לטשטש את הגבולות שבין אביזר תאורה לרהיט. למעשה, הוא מגיע בשתי גרסאות: האחת, כמסגרת שבתוכה מנורה תלויה והשניה, בוורסיה אלחוטית בה הנורה נמצאת על משטח טעינה וניתן להזיז אותה בחופשיות ברחבי החלל. כשהמנורה לא נמצאת על משטח הטעינה, ניתן להניח את הטלפון הנייד על המשטח ולהשתמש בו להטענה. את גוף התאורה ניתן להניח לצד המיטה, להשתמש בו כשולחן או מדף או לאכסן בתוכו ספרים או אפילו זר פרחים. נשמע מעניין? תוכלו לבחון אותו יותר לעומק באולם התצוגה של קרני תכלת.

הקסם של ננדו (צילום יחצ)

מאה אחוז מיחזור

ואם אי אפשר להתעלם מהקיץ, אז למה לא לעדכן על קולקציית בקבוקי שתייה פופית פרי שיתוף פעולה בין מותג הבקבוקים והכוסות האמריקאי CORKCICLE למותג הלייף-סטייל POKETO. הקולקציה, השואפת להוסיף נגיעות של צבע לחיי היום יום עם סדרת בקבוקים וכוסות מהנה במראה אומנותי ובצבעוניות מרהיבה ומעוררת השראה. המוצרים, שתוכלו לפגוש ברשת סוהו, מתאימים ל 100% מחזור.

מלא קונפטי (צילום יחצ)

אולי יעניין אותך גם...