ציפורים מסמיקות, פיפ סטודיו, צילום יחצ

מרי פופינס, שיש כשר וסופרמרקט מקוון ל HAY

מה הקשר בין כלי הגשה וציפורים מסמיקות? למי יש אתר חדש שמוכר פריטי מעצבים? מי חתם על תעודת הכשרות של משטחים למטבח? ואיפה תמצאו קולקציה דנית אביבית במיוחד?

על משטחי שיש כשרים למטבח שמעתם? בחברת LAMINAM תוכלו למצוא משטחי גרניט פורצלן שקיבלו לאחרונה תעודת כשרות מטעם הרב הראשי של העיר בולוניה באיטליה. בכך, לטענת אנשי החברה, הם מייתרים את הצורך בתכנון מטבח כפול, חלבי ובשרי, וכן מטבח משני לפסח. עד כמה זה באמת כשר ומהם היתרונות הנוספים של המשטחים תוכלו לגלות בעמוד הפייסבוק ובאתר החברה.

משטח מטבח כשר לפסח (צילום איילמינס)

הקולקציה החדשה של המותג ההולנדי המתקתק PIP STUDIO עוצבה בהשראת הסרט המוסיקלי 'מרי פופינס'. קולקציית 'ציפורים מסמיקות' דומה לקולקציות רבות שנוצרו לפניה מעצם העובדה שהיא משלבת עולמות של אגדה כמו גם מזכרות ממחוזות צבעוניים של פנטזיה, טבע ועליזות. ציורי הנוף, עלי הכותרת וציפורי השיר המופיעים על כלי ההגשה נלקחו ישירות מתוך הסרט הקלאסי של וולט דיסני.

בהשראת מרי פופינס (צילום יחצ)

אם אתם חובבי עיצוב דני, תוכלו למצוא קולקצייה אביבית חדשה בסטודיו פראט ליווינג לריהוט, אקססוריז ועיצוב פנים. הסטודיו, דאג למלא מחסנים בעיצובים נקיים ואותנטיים, המשלבים חומרים כמו עץ, טרצו, ברזל, זכוכית במגוון גימורים וצבעוניות פורצת בשונה ממה שאנו מכירים בסגנון בדני הקלאסי. בחברה מבטיחים שהעיצובים נקיים ואווריריים, הצורניות הגרפית קורצת לסגנון הבאוהאוס, החומריות מעורבת והצבעוניות מגוונת. 

כיסאות אוכל (צילום יחצ)

ארונות ריביירה השיקו קולקציה חדשה בשם High End. תוכלו למצוא שם, בין היתר, ארון קלאסי בגימור שיש, ארון בהשראת ארט דקו בגימוק שלייפלאק או, אם רק תרצו, ארון עם חריטות גיאומטריות. על הקולקציה אחראי מעצב הפנים דניאל חסון שביסס אותה "על בסיס חומרים הקיימים כבר בעולם שזכו לתרגום חדש". חווית המשתמש, כך לדבריו, לא פחות חשובה מזו העיצובית. מה שאותנו מעניין, זה שהייצור כולו ירוק ומקומי תוצרת כחול לבן.

מתוך הקולקציה החדשה (צילום מיכה לובטין)

אתר מכירות חדש הושק לאחרונה על ידי טולמנ'ס ויקרא 'טולמנ'ס דוט. און ליין' ובו כאלף פריטים שבהם פריטי ריהוט קטנים ופריטי נוי משלימים של מעצבים ומותגים בינלאומיים. האתר יכלול את הקטגוריות: הלבשת הבית, כלי שולחן, אירוח ומטבח, אבזור וריהוט קטן הכולל אבזור פריטים לחדרי ילדים ורחצה והסופרמרקט של HAY. הפריטים, כך מובטח, יגיעו עם שליח בחינם ובכל הארץ בכל רכישה הגבוהה מ 399 שקלים.

מבחר כריות (צילום יחצ)

אולי יעניין אותך גם...