גן העדן הברברי של כריסטיאן לקרואה, עילית הלבשה לבית (צילום יחצ)

יום כדור הארץ, גן עדן ברברי ואמנות ישראלית

אלוני מקדמת קיימות, כריסטיאן לקרואה מקדיש קולקציה פרועה לאדריכלים ואמנים ואם כבר מתנות לחג - אז למה לא על טהרת הכחול לבן?

ממש מחר, יום שני, 22/4, יחול יום כדור הארץ העולמי. קולקציה חדשה מבית גולף&קו מחברת בין טבע וסביבה לרומנטיקה מחבקת ועדינה. סדרת הכלים הידידותים לסביבה עשויה במבוק ותוכל להתפרק למרכיביה כשתצא משימוש. הסדרה מורכבת מכלי אוכל ואחסון בגוני ורוד ואפור מרוככים שניתן להתאים כמעט לכל סגנון עיצובי. לנו ממש בא לנסות.

במבוק לכבוד כדור הארץ (צילום ערן סלם)

כשכריסטיאן לקרואה מעצב גם עדן ברברי זה לא נראה כמו שאנחנו מדמיינים. הקולקציה, המוקדשת לאמנים ואדריכלים שהעריך, מתאפיינת בטבע פרוע ומחוספס, מפרשנות להדפסים גיאומטריים ואפילו מהצצה לסלון הפרטי שלו. בקולקציה, המוצגת בעילית הלבשה לבית, מגוון בדים המיועדים למבחר שימושים ושטיחים. אלו מאופיינים בגוונים עשירים, איורי צמחיה ופרחים, צללי יערות, יצורים אקזוטיים, סצנות ליליות, צורות גיאומטריות, משבצות ושאר קומפוזיציות ומוטיבים.

מוטיבים צמחיים וחיות מוזרות (צילום יחצ)

לקראת ערב החג השני, יש מי מאיתנו שיחפש עוד מתנות לחג. אז למה לא לקשר את המתנות לעיצוב ואמנות ישראלית? גלריית האומנות הישראלית 'פחות מאלף' נשענת על אומנות אקלקטית ורב גונית כמו גם על האווירה התוססת של החיים בתרבות הישראלית. הגלריה מנגישה אמנות ישראלית, מקורית ואיכותית כשכל היצירות המוצגות בה נמכרות במחיר של עד 1000$ בלבד. כל זה, במטרה לפנות לקהל יעד רחב ככל הניתן ולהפוך את האמנות הפלסטית לקונספט שיכול וצריך להיכנס לכל בית בישראל. בגלריה יצירות במגוון טכניקות ומציגים בה כמאה וחמישים אמנים.

משולב בפרויקט בצפון תל אביב (צילום גדעון לוין)

מאז ומתמיד השילוב בין שחור ולבן נחשב קלאסי בכל תחומי העיצוב ובטח שבעיצוב פנים. סדרת אריחים איטלקים חדשה לחיפוי קירות בשם 'שיק' מאופיינת בדפוסים גאומטריים שונים ומגוונים ובצבעים קונטרסטיים של שחור לבן. מעבר לכך שמדובר בקלאסיקה, ניתן ליצור באמצעותה קירות דומיננטיים, לא יקרים ומחיוחדים. כך לפחות לפי יודעי דבר באלוני.  

גיאומטריה לא רק בבית הספר (צילום יחצ)

אולי יעניין אותך גם...