Day Home
Day Home (יחצ)

התעשייה בקטנה: השקות, קולקציות חדשות ומה שעשה לנו את השבוע

קולקציית אביב/קיץ 2018 של מותג האופנה והעיצוב Day Home מגיעה אלינו עם אקססוריז לבית שבהם פסלים, מוביילים וואזות וכן פריטי ריהוט וטקסטיל. המותג, הושק לראשונה בסקנדינביה בשנת 2005 והתרחב לאחרונה לארצות נוספות. את הקולקציה ניתן למצוא החל מהחודש בגלוריה מונדי.

קולקציית Day
קולקציית Day (יחצ)
קולקצית DAY
קולקצית DAY (יחצ)

איקאה השיקה קולקציה חדשה במהדורה מוגבלת בשיתוף פעולה עם מעצב העל ההולנדי פיט היין אייק. שמה של הקולקציה – .Industrial קולקציית הקפסולה שתימכר כאן בארץ לזמן מוגבל מורכבת מרהיטים במראה עבודת יד שפותחו על ידי החברה בטכנולוגיה חדשה וירוקה.

איקאה במהדורה מוגבלת
איקאה במהדורה מוגבלת (יחצ)
איקאה במהדורה מוגבלת
איקאה במהדורה מוגבלת (יחצ)

חברת FLOS משיקה את מערכת התאורה החדשנית שלה Infra structure שזכתה בתואר מותג השנה בתחרות FX Design awards. המערכת היא למעשה מסגרת תלויה שעליה ניתן להרכיב מגוון גופי תאורה שונים שמתמגנטים אליה. העיצוב שייך לוינסנט ואן דיוסן וכל זה מיובא לארץ על ידי קרני תכלת.

מערכת INFRA STRUCTURE
מערכת INFRA STRUCTURE (יחצ)

קולקציה חדשה המורכבת מעבודותיו של שי פרי, החוקרות את המרחב העירוני, מבנה העיר והסביבה, תוצג בגלריה לאמנות עדכנית 1of135. יצירתו של פרי נעה סביב שני מוקדים – חלל הסטודיו שלו והמרחב הציבורי,בו אוסף פרי חומרים פיזיים בהם הוא משתמש כחומר גלם לעבודותיו. זאת לצד איסוף של חומרים ויזואליים כמו רישומים וצילומים של סיטואציות ומבנים בנוף העירוני.

שי פרי, סדרת קפסולה
שי פרי, סדרת קפסולה (יחצ)
שי פרי, סדרת קפסולה
שי פרי, סדרת קפסולה (ֿיחצ)

מותג הפרקטים האיטלקי Listone Giordano משיק את קולקציית אריחי העץ Undici. הקולקציה מביאה שלוש סדרות של פרקט עץ טבעי כאשר בכל סדרה אחד עשר עיצובים שונים המיוצרים בחריטת לייזר, פרי שיתוף פעולה עם חברת Inkiostro Bianco. הקולקציה הושקה בארץ ע״י PARQUETEAM.

Undici
Undici (יחצ)

חנות חדשה בעיצובן של טל וולנסקי-סגרה ואירית שניר-כהן, הושקה על ידי ארונות ריביירה. החנות משתרעת על פני כ 200 מ״ר במרכז העיצוב דן דיזיין. החברה מזמינה אדריכלים, מעצבים ומבקרים להיחשף לקולקציות חדשות של ארונות במגוון עיצובים וטכנולוגיות מתקדמות. בחנות ישנו גם חלל עבודה למעצבים בו ניתן ללוות את תהליך העיצוב עם הלקוח בעוד שבחדר האדריכלים בחנות ישנה ספריית חומרים ואביזרים של הרשת.

אולם תצוגה חדש
אולם תצוגה חדש (יחצ)
אולם תצוגה חדש
אולם תצוגה חדש (יחצ)

חלל תצוגה חדש לסטודיו PAS NORMAL יציג את בשורות עדכניות מאירופה וארה״ב בעזרת קולקציות ריהוט, תאורה, טקסטיל ועוד. הסטודיו, שהוקם לפני כשלוש שנים ע״י רוני קרן ומעיין כרמל, שם לעצמו למטרה לחשוף את הקהל הישראלי לפריטי עיצוב מהעולם ולהביא בשורה עיצובית חדשנית.

סטודיו PAS NORMAL החדש
סטודיו PAS NORMAL החדש (צילום: דרור סיתהכל)
סטודיו PAS NORMAL החדש
סטודיו PAS NORMAL החדש (צילום: דרור סיתהכל)

אולי יעניין אותך גם...