עולם הנייר, יולטה
עולם הנייר, יולטה (צילום יחצ/)

אפריקה, המזרח הרחוק ועולם הנייר

מדור התעשייה בקטנה חוזר ומביא איתו אולם תאורה חדש, קולקציות מהמזרח הרחוק ומאפריקה, עולם קסום של נייר ופרויקט שונה אך שווה במיוחד!

אולם תצוגה של תאורה יכול להיות קצת מסנוור לעיניים לעיתים קרובות אך במקרה של אולם התאורה החדש שנפתח ברחוב הלח"י מדובר דווקא באולם חדשני. קמחי תאורה חוגגים שמונים שנה ולכבוד המאורע הזמינו את האדריכל יוסף פרידמן לתכנן את אולם התצוגה החדש שלהם המתפרש על פני 1,600 מ"ר ומציג קרוב ל 3,000 גופי תאורה ממותגים בינלאומיים רבים.

אולם התצוגה החדש
אולם התצוגה החדש (צלם עוזי פורת)
יופי מסנוור
יופי מסנוור (צלם עוזי פורת)
אולם התאורה החדש של קמחי תאורה
אולם התאורה החדש של קמחי תאורה
מאיר עיניים
מאיר עיניים (צלם עוזי פורת)
עיצוב חלל של האדריכל יוסי פרידמן
עיצוב חלל של האדריכל יוסי פרידמן (צלם עוזי פורת)

אם ביקרתם פעם במזרח או חלמתם על כך באיזשהו שלב בחיים, יש לכם עכשיו הזדמנות להביא אותו אליכם הביתה. לא מדובר בכלים אותנטיים או בטקסטיל אלא דווקא בחיפויי קירות שישוו לביתכם מראה של ממלכה מהמזרח הרחוק. קולקציית TAKARA החדשה מבית מותג ARTE מציגה הדפסים מורכבים המספרים סיפורים אסייתיים עתיקים עשויים חומרים מיוחדים ושונים מאלה המכסים את קירות הבית בדרך כלל. דמוי-זמש, משי חלקלק, מתכת בגימורים שונים, שיש, קטיפה, כותנה גולמית ואריגה מתוחכמת, כן כן – כל אלה מיועדים לקירות הבית. תוכלו לראות ולמשש בעילית הלבשה לבית.

קולקציית TAKARA
קולקציית TAKARA (צילום סטודיו ארטה)
תעצמו עיניים ותחושו שאתם מארמון בתאילנד
תעצמו עיניים ותחושו שאתם מארמון בתאילנד (צילום סטודיו ארטה)

ואם דווקא באפריקה חשקתם, מותג הטקסטיל והלייף סטייל La porte blanche מביא את קולקציית האביב שלו למחוזותינו והיא כולה בהשראה אפריקאית חמה וטבעית. כלים מגוונים למטבח, כלי הגשה, בדי פשתן רכים וצבעוניות מונוכרומטית משתלטת על הכל ויוצרת תחושה שבין עבודת יד של פעם לבין מה שקורה עכשיו בעולם העיצוב. הקולקציה בעיצובה של נאוה יגל ומיוצרת מעבר לים.

I WANT MORE, לה פורט בלאנש
I WANT MORE, לה פורט בלאנש (צילום מירי שמעונוביץ)
הרבה טבע במטבח המודרני שלכם
הרבה טבע במטבח המודרני שלכם (צילום מירי שמעונוביץ)
כלי מטבח בשילום חומרים
כלי מטבח בשילום חומרים (צילום מירי שמעונוביץ)
השראה אפריקאית, לה פורט בלאנש
השראה אפריקאית, לה פורט בלאנש (צילום מירי שמעונוביץ)

אם עדיין לא הכרתם את מותג הנייר YOOLETTA, יש לכם הזדמנות פז לעשות זאת. עולם שלם של נייר, מכשירי כתיבה, כרטיסי ברכה, יומנים, פוסטרים ועוד הרבה דברים טובים שכאלה מסתתר לו בחנות קטנה ומקסימה בכיכר מסריק בתל אביב. בימים אלו ולקראת האביב, נוחת אצלם המותג החדש BAN.DO שרק עשה עלייה מאל.איי הרחוקה והולך להביא איתו הרבה שמש. "השמחה מעוררת יצירתיות" הם מאמינים "מחברת בין אנשים ועושה אותנו אנשים טובים יותר". כן, השמחה שמביא איתו עולם הנייר.

הקולקציה החדשה של BANDO ביולטה
הקולקציה החדשה של BANDO ביולטה (יחצ יולטה)
פוסטרים של CAVALLINI
פוסטרים של CAVALLINI (יחצ יולטה)
עולמו של נייר
עולמו של נייר (יחצ יולטה)
סטיישנרי רולז
סטיישנרי רולז (יחצ יולטה)

"שונה זה שווה!" אומרים לנו בפרויקט החדש לרגל יום האוטיזם הבינלאומי אותו יזם האמן שים אדרי, מעצב הבית של חברת שכטר בוטיק, אדרי עיצב סדרת כריות שבמרכזן לוגו בצורת עין פקוחה ובמרכזה לב שנרקם בכל כרית. לקידום הפרויקט, התייצבו ידוענים רבים ובינהם רותי ברודו, עילי בוטנר, גיל ריבה, דפנה לוסטיג, פאולה רוזנברג, ליהיא לפיד, יואב מאיר, ג'ני צרוואני, ושחף סגל. הם הצטלמו עם סדרת הכריות ושיתפו היכן הביטוי 'שונה זה שווה' פוגש אותם. כל ההכנסות יועברו כתרומה ל'עמותה לילדים בסיכון-מרכז לטיפול וחקר באוטיזם'.

ג'ני
ג'ני (איליה מלניקוב)
רותי ברודו
רותי ברודו (איליה מלניקוב)
עילי בוטנר
עילי בוטנר (איליה מלניקוב)
ליהיא לפיד
ליהיא לפיד (איליה מלניקוב)
פאולה רוזנברג
פאולה רוזנברג (איליה מלניקוב)

אולי יעניין אותך גם...