Discovery של ARTEMIDE (צילום יחצ)

אננסים, תאורה גיאומטרית וצבעי אש לנשמה

קולקציית טקסטיל בוטנית בשכטר בוטיק, מנורות עיגולים וריבועים בקמחי תאורה, מטבחי חוץ מודולריים בניגא שף ואריחי אש שיחממו לכם את הבית

הקיץ מתקרב בצעדי ענק ומביא איתו את הבוטניקה המודפסת שמגיעה בדוגמאות המשכיות וצבועה בצבעים עליזים ומאירים. המותג הבריטי Osborne & Little, המיובא לארץ על ידי שכטר בוטיק, חבר לאמן הרב תחומי הבריטי מת'יו וויליאמסון שיצר עבורם קולקציית טקסטיל וטפטים. קצת אננסים וסבכי צמחייה מזמינים אתכם לקיץ פראי שכזה.

בוטניקה על קירות הבית בשכטר בוטיק (צילום יחצ)
osborne and little, שכטר בוטיק (צילום יחצ)
צמחים ופרחים, שכטר בוטיק (צילום יחצ)

אתם הולכים לא רק לראות את האור אלא גם לגלות אותו! זאת כמובן באמצעות קולקציית Discovery של המותג האיטלקי ARTEMIDE המסווה את עצמה בחושך ונחשפת רק כשנדלק האור. המותג, שמיובא לארץ על ידי קמחי תאורה, עושה זאת שוב ומשלב טכנולוגיה מתקדמת ונראות מודרנית בלתי מעורערת כששני אלה משולבים בתוך מינימליסטיות קדושה. הקולקציה, שעוצבה על ידי ארנסטו גיסמונדי, מציעה גופי תאורהתקרתיים וקיריים בגיאומטריה בסיסית של עיגולים וריבועים בגדלים שונים.

קמחי תאורה, DISCOVERY (צילום יחצ)
מרחף DISCOVERY (צילום יחצ)

לאן שלא תלכו היום, מישהו כבר ידאג לספר לכם על מטבחי חוץ. המטבח שלו, המטבח של חבר או המטבח שהוא לא מפסיק לחלום עליו בלילה. החורף הדי גשום שהיה לנו נגמר וכולנו עם הפנים קדימה אל השמש הקופחת והבילויים באוויר הפתוח. עם השמש, נוחתים כאן גם מטבחי החוץ והם מאובזרים ואפקטיביים מתמיד. המותג JOKODOMUS של חברת ניגא שף For home מספק מטבחים שכאלה הבולטים ביתרון המודולריות הטמונה בהם, בעיצוב הנקי ואלגנטי ובמחשבה על כל פרט ופרט.

לבילוי קייצי ומושלם בחוץ (Photography: Itai Aviran)
מטבחי החוץ של ניגא שף (Photography: Itai Aviran)

ואם תבחרו דווקא לשבת בתוך הבית ולקפוא מהמזגן, תוכלו להקיף את עצמכם באריחי אש שיזכירו לכם חום מהו. באלוני בוחרים להכניס את הצבעוניות החמה הביתה ולהאיר את פינות החלל בנגיעות צבע שיוסיפו עניין ויחממו לכם את הנשמה. אדום, כתום וצהוב, נועזות ללא פחד, משחקי צבע מעניינים והרבה אש עיצובית מבטיחים לכולנו קיץ לוהט.

צבעים חמים לקיץ לוהט באלוני (צילום יחצ חו"ל)
חיפוי אש, אלוני (צילום יחצ חו"ל)
סדרת דינאמיק באלוני (צילום יחצ חו"ל)

אולי יעניין אותך גם...