מתחם אירועים יורדי הסירה, עיצוב מיכאל אזולאי (צילום אפרת סער)

השקה חגיגית של מתחם אירועים חדש בנמל תל אביב

אמש התקיימה השקה חגיגית של מתחם האירועים החדש 'יורדי הסירה' בנמל תל אביב, שנפתח לאחר שיפוץ נרחב של המקום בו היה בעבר מתחם 'ארקה'

בלב נמל תל אביב נפתח בשבוע האחרון מתחם אירועים חדש 'יורדי הסירה', שעוצב על ידי מיכאל אזולאי, מעצב הפנים האחראי על עיצוב מלון ענבל ירושלים, מלון אלמינה ת"א ופרויקטים מיוחדים נוספים. על תפריט האוכל של המתחם אחראים לא אחרים מהשפים אביב משה ויאיר שטליס, שיצרו חוויה קולינרית ייחודית לערב הגאלה ועבור מי שעתידים לחגוג במקום אירועים שונים בחודשים הקרובים.

 

המתחם נפתח לראשונה בצורה רשמית ביוני 2020, בין הסגר הראשון לשני והוא מציע שילוב בין מטבח שף ללוקיישן מרכזי ממש מול הים. החלל עצמו מתפרס על שטח של למעלה מ 1000 מ"ר ויכול להכיל עד 500 אורחים. חלל הכניסה פונה לים ולדק של הנמל בעוד מהמרפסת ניתן להנות מהשקיעות המרהיבות שיש לתל אביב להציע. בפנים ישנו מתחם רחב ידיים, המעוצב כחצר עם קשתות ואלמנטים ים תיכוניים, מטבח פתוח, גלריה ממנה ניתן להשקיף על הרחבה, וגם חדר אירוח לאירועים קטנים, הרצאות והשקות.

חלל רחב ידיים בעיצוב מיכאל אזולאי (צילום אורן קאן)

"מה שהנחה אותי ביורדי הסירה הוא לספר את הסיפור של המקום, להתחבר לקיים, ולדעת לספר את זה דרך העיצוב." אומר מעצב הפנים מיכאל אזולאי,"ועל כן, המטבח הפתוח, הקשתות, הצבע הכחול והאלמנטים הים תיכוניים סייעו לי בהעברת התחושה לקהל שמחפש מקום לאירוע שפשוט נותן לך הכל ברמה הכי גבוהה שיש. עיצוב, אוכל טוב, מיקום מנצח והכל מול שקיעה או זריחה, לבחירתכם."

 

 

"יורדי הסירה זה מקום של אירועים שירגיש לכם כמו ארוחת ערב גדולה במסעדה איכותית וטובה, חוויה של מסעדת שף באירוע." אומר שף אביב משה, "זה המוטו היום בתחום האירועים בעולם, ליצור חוויה של אירוע אינטימי, ממש כמו במסעדה, בייחוד בהשפעת הקורונה שיתכן ונאלץ לחיות לצידה עוד קצת זמן".

אווירה טובה ועיצוב מיוחד של מיכאל אזולאי (צילום אורן קאן)

אולי יעניין אותך גם...