הפורצלן החדש. תמונת יח"צ

הפורצלן החדש משנה את חוקי המשחק בבית

הטכנולוגיה מאפשרת קפיצות דרך משמעותיות לא רק בחוץ אלא גם בתוך הבית. משטחי פורצלן מתקדמים, מדמים בצורה מושלמת אבן טבעית, ומוותרים על החסרונות 

משטחי פורצלן עברו בשנים האחרונות שינויים מרחיקי לכת, והם הולכים ותופסים נתח יותר ויותר משמעותי משוק המשטחים למטבח ולחדרי הרחצה. החומר, שהוצג לראשונה בשנות ה-90 השתנה מאוד הודות לטכנולוגיה המתקדמת.

טכנולוגיה מתקדמת, דגם Thro. צילום יח"צ

התכונות שהופכות את הפורצלן לאלטרנטיבה מועדפת לשימוש בבית הן העמידות, הגמישות והתחזוקה הנמוכה. בשונה מחומרים מהונדסים אחרים, הפורצלן נותן מענה למשטחי פנים וחוץ, ומאפשר למעצבים מגוון אפשרויות ליצור המשכיות בעיצוב.

יתרון נוסף שהופך את השימוש בפורצלן לפופולרי במיוחד, הוא הכיור האינטגרלי. משטחים אחרים יחייבו שימוש בכיורים סטנדרטיים, שפוגעים באחידות העיצוב. לעומתם, הפורצלן מאפשר יצירת כיור ביחידה אחת עם המשטח, וכך מעניק מראה המשכי. גם דקיקות החומר, היא תכונה שאין להתעלם ממנה. הפורצלן מגיע היום בלוחות דקיקים, שתורמים רבות לעיצוב המודרני והמינימליסטי, ומחליפים את הלוחות העבים והכבדים.

אפשרויות עיצוב בלתי נגמרות, דגם Joya. צילום יח"צ

הסיבה בגללה לוחות הפורצלן עדיין לא השתלטו על השוק לחלוטין, נעוצה בין השאר בהרגלים של השוק הישראלי. שווקי העולם, ובמיוחד ארצות אירופאיות שחרטו את העיצוב על דגלן, מובילות בכל הקשור לשימוש בפורצלן לחיפוי מטבחים וחדרי אמבט. הנראות הבלתי מתפשרת, שמדמה את האבן הטבעית באופן מושלם, מתווספת ליתר יתרונות החומר, שיוצרים יחד אלטרנטיבה מיטבית. איטליה וספרד הן המובילות בעולם בהרחבת שוק הפורצלן.

שוק הפורצלן בעולם גדל במהירות, דגם Muze. צילום יח"צ

בארץ, מצטרפת למגמה 'אבן קיסר', שיוצאת עם קולקצית פורצלן חדשה. הקולקציה, באה מתוך מטרה לתת מענה כולל למגמות העדכניות ביותר בעולם העיצוב. היא מאפשרת לשלב בין הדגמים, ליצירת אופציות עיצוביות שונות מגוונות. ל'אבן קיסר' משווקים מורשים ברחבי הארץ, ביניהם חברת 'הרצל רוקח שיש למטבחים', שזכתה בתואר משווק VIP, המוענק לקומץ משווקים על שירות יוצא דופן. החברה הוקמה בשנת 1972 בראשון לציון, ונמצאת בבעלות פרטית של משפחת רוקח. 'הרצל רוקח' הינם מחלוצי המפעלים בתחום בישראל. המפעל משתרע על שטח של 2000 מ"ר, ותהליכי הייצור והגימור מתבצעים בטכנולוגיות המתקדמות בעולם, המאפשרות רמות דיוק גבוהות וגימורים איכותיים. הטכנולוגיות החדישות מאפשרות להגיע לרמת שחזור של אבן טבעית ובאמצעותן ניתן לייצר מרחבים מותאמים אישית לכל לקוח ולקוח.

צפו בדגמי אבן קיסר פורצלן החדשים, באתר 'הרצל רוקח'

פתרון בהתאמה אישית, דגם Bazalt. צילום יח"צ

אולי יעניין אותך גם...