קולקציה לחיות מחמד, איקאה (יחצ)

הקולקציה לחיות המחמד שהיא חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית

כנסו גם לקרוא מה זה אג'יליות, איזה טרנד לא יורד מהכותרות ואיזו הפתעה מתחבאת בתוך קופסה ענקית באורך שני מטרים 

במיוחד לחיות מחמד

אוהבי חיות? בעלי חתולים וכלבים? ממש עכשיו, תוכלו למצוא קולקציה צבעונית ופרוותית המציעה מגוון מוצרים המתאימים לחיות המחמד. מטרת הקולקציה, היא להפוך עבורן את הבית למקום טוב ונעים יותר. בנוסף, פריטי הקולקציה עוצבו בסיוע וטרינר ובגימור שיתאים גם לרווחת החיות וגם כחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית. בין המוצרים, ניתן למצוא מיטות, כריות, תיקי נשיאה, קולרים, קעריות אוכל, שמיכות ואפילו משטח גירוד עבור החתולים. כיאה לאיקאה, המוצרים מעוצבים בסגנון המוכר, המשלב עיצוב, פונקציונליות ומחיר. 

לטובת החיות (יחצ)
ובדגש על עיצוב ופונקציונאליות (יחצ)

עדיין לא רשומים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

מה בקופסה

על מטבח מתקפל שמעתם? קופסה קומפקטית מתקפלת, באורך של כשני מטרים, הופכת למטבח מאובזר באורך כפול, הכולל בתוכו את כל מה שדרוש לבישול, אחסון ואכילה יומיומיים. קופסת ההפתעה הזו, הנקראת kitchen box, כוללת כיור, מדיח, תנור, מקרר, ארונות, מדפים ושולחן נשלף. כמערכת שעשויה חומרים עמידים במים, דוחי שריטות וכתמים, היא מתאימה לדירות עירוניות וגם למשרדים ואפילו יש התקן להפסקת ספק הכוח כשהיא סגורה. סקרנים? תוכלו לראות את קופסת ההפתעה הזו באולם התצוגה של מילאנו סמארט ליווינג.

מה בקופסה? (יחצ)
הפתעה! (יחצ)

מהיר וגמיש

ואם כבר מדברים על פונקציונאליות וגמישות, My Desk מציגה את קולקציית עמדות העבודה הדינמית והחכמה Flex. הקולקציה, של חברת Steelcase, מותאמת למגמה האג'ילית (גמישות ומהירות) ונתפסת כדבר הגדול הבא בתחום העבודה. היא מושתתת על עקרונות וערכים המאפשרים לעובדי משרדים לשפר את התנהלות היומיומית במשרד הודות לתכנון ארגונומי, דינמי, מודולרי וספונטני המותאם פרטנית, בלחיצת כפתור, לאופי הפעילות בכל רגע נתון. 

המגמה האג'ילית (יחצ)
הדבר הבא במשרדים (יחצ)

חם אבל לא מדי

חומרים טבעיים פושטים לאחרונה על תערוכות העיצוב הגדולות בעולם. אחד הבולטים בהם הוא הראטן, שבזכות המראה הקליל שלו, הוא הופך רהיטים לדומיננטיים אבל לא צעקניים. כסאות הנדנדה של המותג הדני SIKA DESIGN, העשויים ראטן, מגיעים בגוני חום שונים ועשויים בעבודת יד איכותית וחדשנית. ככאלה, הם מתאימים למי שמחפש אלמנטים חמים, אלגנטיים וכפריים בעיצוב הבית. 

עבודת יד (יחצ)
בגוונים שונים (יחצ)

אולי יעניין אותך גם...