מפלצת של כדור, תמונה: יח"צ

הכירו את כדורסל המפלצות החדש של MOOOI

אוהדי הכדורסל התפקדו, הכדור החדש הזה של המעצב ההולנדי מרסל וונדרס בטוח יקלע לטעמכם

עיצוב משפיע על כל פן בחיים שלנו, בוודאי כשזה נוגע לספורט; מדי קבוצה אופנתיים, אצטדיונים שהפכו לפניני אדריכלות או מגרשים אורבניים מלאי סטייל. אז למה לדלג על עיצוב הכדור? הכדורסל החדש של MOOOI יכניס שיק לכל מגרש.

שיתוף פעולה של חברת Splanding והמותג Moooi, תמונה: יח"צ

המותג MOOOI, עליו מנצח מעצב העל מרסל וונדרס לצד רובין בברס, מתגאה בגישתו שאינה מכתיבה למעצבים, אלא עוזרת להם להגשים את חזונם וחלומותיהם. תחת המותג, אובייקטים שאי אפשר להישאר אדישים אליהם ומייצרים שיח בגבול בין מציאות מסחרית לתרבותית.

 

וונדרס שדוגל ב'ליצור סביבה של אהבה, לחיות עם תשוקה ולהגשים את החלומות הכי מרגשים שלנו', הפעיל את קסמיו גם בפרויקט הזה. עם כדור בגוונים מונוכרומטיים של שחור ולבן, בשילוב הדפסי המפלצות האייקוניים של המעצב, שישה זוגות עיניים מתחבאים בו ולכל אחד הבעה שונה.

אחד מששת הפרצופים שמסתתרים בפנים, תמונה: יח"צ

זהו שיתוף פעולה עם חברת Spalding, חברת ציוד ספורט אמריקאית מוכרת שפועלת בתחום עוד משנת 1876. אם אתם לא רק חובבים אלא שחקנים בנשמה, הכדור עשוי גומי עמיד ומסוגל להתמודד עם משחק על רצפת פרקט או מגרשי הבטון החיצוניים. אם אתם פשוט אוהבים לאסוף חפצים יפים, אל דאגה. הכדור מגיע עם מעמד ייעודי, כך שתוכלו להציג אותו בבית לראווה.

המפלצות של וונדרס, תמונה: יח"צ
שיק במגרש, תמונה: יח"צ

אולי יעניין אותך גם...